Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری روز جمعه در حاشیه قرارگاه انتظامی امام علی (ع)، درباره تامین نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ با بیان اینکه با دستور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از ۱۳۰ هزار نفر از برادران بسیجی با همکاران ما در نیروی انتظامی پای صندوق های رای حضور دارند، ادامه داد: بحمدالله حضور مردم بسیار خوب و باشکوه بوده امیدواریم که حضور مردم و هماهنگی هایی که بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران برای امنیت انتخابات برقرار است، باعث خیر و برکت و پیشرفت کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا ضمن تشکر و قدردانی از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در ستاد فرماندهی ناجا باعث دلگرمی ما است ان‌شاالله بتوانیم وظیفه خود را در قبال رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز مدظله العالی و فرماندهی معظم کل قوا به خوبی انجام دهیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.   

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

1071

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ حسین اشتری مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ حسین اشتری مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ حسین اشتری مشارکت انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • «هفت» نیامده رفت!
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند