Web Analytics Made Easy - Statcounter

« محمدرضا ناظری » روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق در مسجد قائم این شهر، افزود: مسئولیت هر رای که به صندوق انداخته می‌شود سنگین است و رای دهندگان باید افرادی را برگزینند که چهار سال آتی مسایل کشور و شهرها و روستاها را در ریل صحیح پی بگیرند و حاصل آن نشاط اجتماعی و پیشرفت باشد.
وی بیان کرد: به منظور حفظ سلامتی رای دهندگان شعب اخذ رای در محلات، هفت درصد نسبت به دوره گذشته افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ناظری اظهار داشت:  در هرسه شعبه یک ناظر بهداشتی بر رعایت درست پروتکلهای بهداشتی نظارت می‌کنند.
وی بیان کرد: در بازدید از فرآیند رای‌گیری شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه پروتکل‌های بهداشتی  از سوی رای دهندگان و عوامل اجرایی شعب در محلات رعایت می‌شود.

شهرستان محلات با ۵۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است و ۴۸ شعبه اخذ رای در این شهرستان دایر است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز، ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود 

برچسب‌ها استان مرکزی مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری محلات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری استان مرکزی مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری محلات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان