Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در تشریح دلایل کند بودن و اختلال در روند رأی‌گیری در برخی از شعب  اظهار داشت: بنده به عنوان ناظر از سوی مجلس در ستاد انتخابات در وزارت کشور، پیامکی را به همکاران ارسال و از آنها خواستم تا اگر در روند اجرایی برگزاری انتخابات پیش آمد حتما بنده و مسئولان وزارت کشور را درجریان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح برخی از گزارشات واصله درباره اختلالات به وجود آمده در روند برگزاری انتخابات در برخی از شعب بیان کرد: عموما قطعی سیستم آنلاین دستگاه‌های رأی‌گیری در برخی از شعب را داشتیم که علی‌رغم اینکه به مجریان گفته شده بود که می‌توانند کار خود را به صورت آفلاین ادامه دهند اما  بی‌توجهی به این مسئله، معطلی مردم را در پی داشت.

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مشکل دیگر، دیر شروع کردن برخی از شعب بوده که علی‌رغم اینکه باید از ساعت ۷ پذیرای مردم می‌بودند در برخی از شعب تا ساعت ۹ هم آمادگی پذیرش مردم را نداشتند و همچنین در اهواز مشکلی وجود داشت که تعدادی از دستگاه‌هایی که برای شناسایی هویت است، دچار اشکال شده بود که در شهر اصفهان هم همین مشکل وجود داشت.

حاجی‌دلیگانی اضافه کرد: طبق گزارش‌های واصله، در برخی موارد، کارت‌های شارژی که برای انتخابات شوراهاست، دچار مشکل شده و یا به موقع شارژ نشدند و همچنین در یکی از مراکز استان‌ها که انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می‌شده، تعرفه الکترونیکی اختلال داشته است.

وی تصریح کرد: گزارش‌هایی نیز از شیراز و مشهد و برخی از نقاط دیگر کشور داشتیم که در این شهرها شاهد حضور پرشور مردم در شعب بودیم اما متاسفانه در برخی از شعب، شاهد کندی در روند اخذ رأی هستیم.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس اظهار کرد: تماس‌های فراوانی نیز از قم داشتیم که روند برگزاری اخذ رأی با کندی انجام می‌شده است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری برخی از شعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا