Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ۴ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۰۳۹ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۸۹۵ هزار و ۵۲ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۱ دوز رسیده است.

برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۳۵۷ مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۸۰ هزار و ۵۲۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۲ هزار و ۶۱۹ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۶۱۲ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۳۱۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۲ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۷۴۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» با کمی کاهش به ۲.۹ درصد رسیده و به همین تناسب، «نرخ بهبود» به ۹۷.۱ درصد افزایش یافته است، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

به گزارش ایسنا، مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌ همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز گذشته چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال بود.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

رقابت برای کسب صندلی‌های سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌های کشور از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شد، در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز  آغاز می‌شود و در اولین روز رقابت کنکور ۱۴۰۳ بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب به رقابت می‌پردازند.
داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟