Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:46:08 GMT

نوشهری‌ها در حال خلق حماسه ظهور اراده ملی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۳۵۹۹

نوشهری‌ها در حال خلق حماسه ظهور اراده ملی

گزارش میدانی خبرنگار ایرنا از صفوف طولانی مردم در برخی از شعب اخذ رای در نوشهر از جمله شهرداری  ، اداره تعاون ، کار و  رفاه جتماعی و مسجد جامع در ساعات پیش از ظهر امروز حکایت دارد، حضوری که پیام آور یکدلی ، یکصدایی و پایبندی شهروندان نوشهری به ارزش ها و آرمان های انقلاب و پاسخ محکم به توطئه های دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

امروز اقشار مختلف مردم این شهرستان از کسبه و بازاریان گرفته تا کارگران و کشاورزان همه و همه در شعبه های رای گیری انسجام ملی را به نمایش گذاشتند و همانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال یک هدف ان هم سربلند و تعالی کشور هستند.

حضور رای اولی ها در میان صفوف طولانی رای دهندگان جلوه خاصی به این انتخابات بخشیده است و این قشر از جامعه که برای نخستین بار این حماسه را تجربه می کنند ، می گویند که با آمدنشان در این همایش و نمایش ملی می خواهند به دشمنان بگویند که سرنوشت این ملت بر پایه یک مردم سالاری دینی استوار است و سرنوشت ملت به دست خود ملت رقم خواهد خورد.  

طهوری رضایی یکی از رای اولی ها در شعبه اخذ رای شهرداری نوشهر گفت : به عشق سردار دل ها شهید سلیمانی به صحنه امده ام تا به دشمنان گوشزد کنم که مکتب ما برگرفته از مکتب امام (ره ) و شهید سلیمانی به عنوان الگویی ماندگار برای این نسل در کشور است.

وی افزود :  امروز شرکت در انتخابات به عنوان یک جشن سیاسی است راه و روش و منش سردار دل ها این را به ما آموخته است که رمز ماندگاری انقلاب ، پاسداشت خون شهدا و حفظ ارزش های نظام اسلامی پشتیبانی از ولایت فقیه و شرکت در همه صحنه های سیاسی و اجتماعی .. است .

رضا دستاران دیگر رای اولی هم  که به همراه والدینش در صف رای دادن شعبه امور توزیع برق نوشهر ایستاده بود ، به خبرنگار ایرنا گفت : حضور کم رنگ مردم در پای صندوق های اخذ رای باعث خوشحالی دشمنان و خدشه به اعتبار نظام جمهوری اسلامی می شود ، کشوری که برای استقلال ، عزتمندی ، اقتدار ، مشروعیت و خود اتکایی هزاران شهید را تقدیم کرده است نباید با عدم حضور خود دشمنان را شاد کنیم.

وی افزود : حضور رای اولی ها موید آن است که دنیا بفهمد ملت ایران از کودکان گرفته تا نوجوانان و جوانان به مسئولان بویژه مقام معظم رهبری اعتقاد و ایمان دارند و هیچگاه در برابر زیاده خواهی ، ظلم و نفوذ بیگانان در میهن اسلامی از سر سوزنی کوتاه نخواهند آمد و تسلیم خواسته های نابحق دشمنان نمی شوند.

جمعی از رای دهندگان دیگر هم در باره علت حضورشان در این انتخابات به خبرنگار ایرنا گفتند : با همه مشکلات و فشارهای اقتصادی که به مردم تحمیل شده معتقدیم که با فاصله گرفتن از صندوق های اخذ رای نه تنها این مشکلات  کاهش نمی یابد  بلکه تشدید هم می شو د و مطمئنا اگر خودمان برای سرنوشت کشورمان برنامه ریزی نکنیم دشمنان برنامه ریزی خواهند کرد بنابراین تصمیم گرفتیم امروز به پای صندوق اخذ رای بیاییم و به نامزدهای مدنظر ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا رای دهیم .

جواد اصلانی پیرمرد ۷۵ ساله نوشهری پس از رای دادن در شعبه شهرداری نوشهر گفت : حضور در پای صندوق های اخذ رای مایه عزت ، شرافت ، استقلال ، اقتدار و خوداتکایی در برابر کشورهای زیاده خواه است . دشمن از زمانی که در دوران عمر به یاد دارم هدفش مایوس کردن ملت به آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی بوده است .

بانوی ۳۶ ساله نوشهری هم که به همراه همسرش در صف رای دهندگان در شعب اخذ رای مسجد جامع این شهر به انتظار نشسته بود، گفت : ما وظیفه داریم حسب تکلیف شرعی و قانونی در این صحنه شرکت کنیم و این به عنوان اصل شناخته شده به آن پایبند هستیم و اعتقاد داریم ، اما مسئولان هم باید به ما حق دهند که در مقابل این همه همراهی و اعتماد به آن ها مشکلات را فراموش نکنند واقعا این مردم ، مردم خیلی خوبی هستند و از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دوشا دوش مسئولان همکاری همه جانبه داشته اند.  

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در چهار هزار و ۱۶۲ شعبه اخذ رأی در مازندران در حال برگزاری است و حدود ۵۷ هزار نفر هم به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی کار اخذ رای از مردم را در این شعب بر عهده دارند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات مازندران ، امروز ۲ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۰۵ نفر در استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که بیش از ۵۱ هزار از این تعداد را رای اولی ها تشکیل می دهند.

مازندران ۳۳۶ کرسی اصلی و ۲۰۸ کرسی علی‌البدل شورای شهر و هفت هزار و ۶۸۳ کرسی اصلی و پنج هزار و ۶۸ کرسی علی‌البدل شورای روستا دارد که سرنوشت آنها امروز در کنار انتخاب رییس جمهوری و یک نماینده مجلس خبرگان تعیین می شود.

   

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ نوشهر مازندران پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ نوشهر مازندران انتخابات ۱۴۰۰ نوشهر مازندران رای اولی ها اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان