Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مجتبی یوسفی روز جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در مسجد جوادالائمه اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: بزرگ‌منشی و رشادت‌های ملت بزرگ ایران در همه عرصه‌ها به ویژه در انتخابات جای تحسین دارد و امروز، نام ایرانی و ایرانی بودن باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه مردم ایران و از جمله خوزستان همیشه در تمام عرصه‌ها نقش خود را ایفا کرده‌اند افزود: مردم ما با همه کم و کاستی‌ها و گلایه به حقی که از برخی مدیران اجرایی دارند، تمام این ناملایمت‌ها را کنار گذاشته و در تعیین مدیران خود نقش آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان این کشور و برخی از ایادی سرسپرده داخلی که به دلیل مشکلات اقتصادی کشور قصد داشتند مردم را از رای دادن و انتخاب افراد توانمند ناامید کنند تا امروز تلاش کردند که انتخابات را کم رنگ نشان دهند ولی امروز مردم ما با حضورشان نام ایرانی و خوزستانی را سربلند کردند.

وی ادامه داد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز عید بزرگ ایرانیان در حوزه دموکراسی است و دشمنان باید ببینند که مردم ما با هر سلیقه سیاسی که دارند در سرنوشت خود نقش دارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اهواز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند