Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه تدابیر لازم برای اخذ رای از زندانیان از هفته ها قبل انجام شده است، گفت: صندوق سیار در زندان مستقر شده است و با رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات در زندان ها در حال برگزاری است.

حجت الاسلام «ابراهیم حمیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه امروز روز سرنوشت سازی برای مردم و جمهوری اسلامی ایران است، گفت: مردم عزیز کشور با درک صحیحی که از این مطلب دارند، امروز هم از ساعات اولیه رای گیری با شور و نشاط پای صندوق های رای آمدند و رای خود را به صندوق می اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه همیشه در انتخابات ها ثابت شده که مردم ما بر سرنوشت خود حاکم هستند و هر چه اراده ملت بوده و داخل صندوق های رای وارد شده همان هم از صندوق ها خارج شده است، اظهارداشت: امروز هم مردم پای صندوق های رای می آیند و سرنوشت خود و کشور را رقم می زنند.

 

رئيس کل دادگستري خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قطعا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مهمترین انتخابات در کشور است، گفت: سرنوشت مدیریت کشور و حل مشکلات کشور امروز پای صندوق های رای رقم خواهد خورد و افرادی که از وضعیت موجود در کشور گلایه مند هستند بدانند صندوق های رای جای خوبی برای ایجاد تغییرات در کشور و حل مشکلات است.

 

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه همان طور که رهبری فرمودند اعتراض به وضع موجود آمدن پای صندوق های رای است و نه در خانه نشستن، افزود: مردم برای اینکه سرنوشت چهار سال آینده کشور را به دست افراد توانمند بسپارند باید در انتخابات شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز مردم با حضور خود نشان دادند که آمدند تا وضعیت جدیدی در کشور رقم بزنند، گفت: هر کدام از نامزدها که امروز انتخاب شوند؛ اما برنده واقعی مردم هستند چون آمدند پای صندوق های رای و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و این بزرگترین پیامی است که این انتخابات در کشور رقم خواهد زد.

 

رئيس کل دادگستري خراسان جنوبی با بیان اینکه همکاران ما در دادگستری خراسان جنوبی و سازمان های تابعه در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهند کرد، افزود: همچنین برای زندان ها تدابیری دیده شده است و چون شرط اساسی حضور در انتخابات داشتن شناسنامه است از هفته های قبل تدابیری در زندان اندیشیده شده تا زندانیانی که شناسنامه ندارند از طریق خانواده ها شناسنامه در اختیار انها قرار داده شود.

 

حجت الاسلام حمیدی گفت: صندوق سیار پیش بینی شده و در زندان مستقر شده است و با رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات در زندان ها انجام می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: زندانیان انتخابات ریاست جمهوری دادگستری خراسان جنوبی پای صندوق های رای خراسان جنوبی حجت الاسلام زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: افرادی که نتوانستند در تاریخ ۶ اردیبهشت در آزمون سراسری شرکت کنند مجدد در تاریخ ۲۱ اردیبشهت برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی واشان، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به سیل رخ داده در زیرکوه در تاریخ ۶ اردیبهشت  و مسدوی راه‌ها بسیاری از افراد نتوانستند در کنکور شرکت کنند. 

وی بیان کرد: ۱۳۸ نفر از افراد در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  که نتوانستند شرکت کنند آزمون در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.                                             

حسینی واشان گفت: داوطلبان می‌توانند کارت شرکت به آزمون را از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و در ۲۱ اردیبهشت در ۸ صبح روز جمعه آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه