Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در جلسه توجیهی و آموزشی کارکنان اعزامی به ماموریت انتخابات ۱۴۰۰ با تبریک ایام دهه کرامت و میلاد مبارک حضرت معصومه (س) و ثامن الاحجج امام رضا (ع) اظهار داشت: تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور و بیش از ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس بیانگر مظلومیت و حقانیت انقلاب اسلامی است لکن آنچه موجبات پیروزی و ماندگاری این نهضت حسینی و جهانی شدن پیام انقلاب اسلامی شد همراهی، حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب و مقاومت مردم عزیز و بزرگوار در طول هشت سال دفاع مقدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مولفه های قدرت در جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم به معنی واقعی کلمه در نظام اسلامی دارای ارزش هستند و اصرار معظم له برای مشارکت پرشور در انتخابات بیانگر نقش، اهمیت وتاثیرگذاری مردم در پایداری نظام اسلامی و تعیین سرنوشت کشور است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا مردم را محور اصلی قدرت ایران اسلامی دانست و ادامه داد: علیرغم اینکه کشور عزیزمان به برترین فناوری های روز دنیا برای دفاع از کیان اسلامی مجهز است با این وصف مردم نه به شعار بلکه به واقعیت ترجمان انقلاب اسلامی و دارای جایگاهی ارزشی و ممتاز در بین مسئولان نظام و کانون قدرت محسوب می شوند.

وی انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس خصوصا شورای‌های اسلامی را نمونه ای بازر از مدیریت و مشارکت مردم در اداره سلسله ارکان کشور عنوان کرد و گفت: مردم در ایران اسلامی در همه رویدادهای مهم منجمله انتخابات حضور معنا دار و تاثیرگذاری دارند و حضور پرشور در انتخابات پیش رو دسیسه های استکبار جهانی را کنترل و مهار خواهد کرد.

سردار معصوم بیگی با اعلام آمادگی پلیس پیشگیری برای تامین نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: اولین و مهم‌ترین اثر حضور پرقدرت و پرشور مردم در انتخابات، تثبیت استمرار امنیت در ایران اسلامی است، امنیتی که از بدو انقلاب اسلامی همیشه جاری و ساری بوده و در روز ۲۸ خرداد با مشارکت مردم و همت کارکنان مجاهد و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی و به فضل خداوند متعال همچنان استمرار خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یازدهمین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خردادماه از ساعت ۷ صبح آغاز شد و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درصورت تشخیص وزیر کشور رای گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد یافت.

از مجموع  ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دهی در انتخابات در کل کشور، ۲٩ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و  ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر زن هستند.

سن قانونی رای دهندگان ١٨ سال متولدین ٢٨ خرداد ١٣٨٢ و قبل از آن و تعداد رای اولی‌ها یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر است که ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر مرد و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر از این تعداد زن هستند.

1071

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ دفاع مقدس پلیس پیشگیری ناجا پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ دفاع مقدس پلیس پیشگیری ناجا انتخابات ۱۴۰۰ دفاع مقدس پلیس پیشگیری ناجا انقلاب اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند