Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:05:37 GMT

عروس و داماد زابلی پای صندوق رای

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۰۴۴

عروس و داماد زابلی پای صندوق رای

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عروس و داماد زابلی در آغازین روز زندگی مشترک‌ خود با حضور در شعبه اخذ رای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا شرکت کردند.

این زوج جوان دلیل حضورشان در پای صندوق رای را خنثی کردن نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب و تجدید پیمانی دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داماد زابلی با بیان اینکه راه رسیدن به خوشبختی، توسعه جامعه و صیانت از حق انتخاب سرنوشت است افزود: با رای دادن در این روز مهم در تعیین سرنوشت و مسیر کشور خودمان در روز انتخابات سهم داشتیم و از روز‌ها قبل برای این مهم برنامه‌ریزی کرده بودیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مهمترین روز زندگی ما است و باید بین مهمترین روز زندگی و مهمترین روز سرنوشت سیاسی کشورمان پیوند برقرار کنیم خاطرنشان کرد: با شرکت در انتخابات روند توسعه کشورمان را تسریع و آینده بهتری برای فرزندان این ملت رقم خواهد خورد.

عروس زابلی نیز در این گفتگو بیان کرد: حضور پر شور تمام ما در این انتخابات علاوه‌بر استحکام نظام و پیشرفت روزافزون آن در آینده دشمنان این انقلاب را از نقشه‌های شومشان ناامید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما در شرایط حساسی قرار دارد و بیشتر کشور‌ها و مردم دنیا چشمشان به حضور ملت ایران در این انتخابات متمرکز است تصریح کرد: مشارکت در انتخابات روند اصلاح اجتماعی را سریع‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری عروس داماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران