Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@13:51:32 GMT

سردار جعفری: مردم حق دارند ناراحت باشند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۰۸۰

سردار جعفری: مردم حق دارند ناراحت باشند

به گزارش صدای ایران، فرمانده سابق سپاه گفت: قهر با صندوق رای هیچ دردی را علاج نمی‌کند بلکه فقط دشمن را شاد می‌کند.
به نوشته ایلنا، سردار عزیز جعفری با حضور در شعبه اخذ رای مسجد قباد عنوان کرد: ۴٣ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و وارد گام دوم انقلاب شدی و مردم در این سال‌ها همواره در برابر دشمنی‌ها مقاومت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دشمنان هر توطئه، تهدید و ترفندی که داشتند در طول ۴ دهه گذشته به کار گرفتند اما مردم ما در تمام این سال‌ها به ویژه ٨ سال گذشته مقابل سخت‌ترین فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها ایستادند و از وعده‌های الهی است که بابت هر صبری پاداشی است.

سردار عزیز جعفری با بیان اینکه خداوند متعال بابت این صبر و تحمل پاداش می‌دهد، گفت: این وعده الهی است که در هر سختی آسانی است و به نظر می‌رسد در این دولت جدید و از سال ١۴٠٠ دوره آسانی مردم و کشور شروع می‌شود.

وی تاکید کرد: با مدیریت انقلابی، مردمی و دلسوزانه‌ای که اکثر کاندیداهای این دوره دارند، ان‌شاالله سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم و مردم شیرینی این دوره از انتخابات را خواهند چشید.

وی خطاب به عده‌ای که با صندوق رای قهر کرده‌اند، گفت: مردم حقشان است که ناراحت و دلخور باشند؛‌ چراکه این امکان وجود داشت که در ٨ سال اخیر مشکلات را بهتر برطرف کرد.

سردار عزیز جعفری ادامه داد: مردم دچار سرخوردگی شده‌اند که البته بخشی از آن تقصیر خودشان است چراکه در این ٨ سال گذشته به فرد دقیقی رای ندادند.

وی گفت: قهر با صندوق رای هیچ دردی را علاج نمی‌کند بلکه فقط دشمن را شاد می‌کند و مشکلات را بدتر می‌کند. اگر مردم می‌خواهند مشکلات حل شود باید پای صندوق رای بیایند و با دقت رای دهند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار جعفری سرخوردگی مردم صندوق رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش ایسنا، طی سال های گذشته مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با ارتباط گیری مستقیم با مردم در قالب طرح «وکلا در مساجد» و رسیدگی به مشکلات حقوقی آنها با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضائیه؛ با پرونده‌هایی در سطح کشوری و کثیرالشاکی مواجه شد که بعضاً بیش از چند هزار نفر و چندین وزارتخانه و نهاد و سازمان رسمی در آن درگیر بوده‌اند.

درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده‌های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده‌ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی‌های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

دریکی از این پرونده‌های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

بر اساس گزارش مرکز وکلای قوه قضاییه، رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • ببینید | واکنش سردار جعفری به تذکر رهبر انقلاب درباره حجاب