Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه و دعوت به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت اظهار کرد: گناهان کوچک راهی برای گناهان بزرگ هستند و هر که در گناه کوچک از خدا نترسد در گناه بزرگ هم از خدا نخواهد ترسید.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد و با بیان اینکه امروز تبلیغات، مناظرات و رقابت‌ها تمام شده و روز حضور در پای صندوق‌های رای است، افزود: روز شنبه پایان رقابت‌ها و روز برادری و رفاقت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملت عزیز و انقلابی با وجود همه توطئه‌ها و سمپاشی‌های دشمنان و گلایه‌ها و نارضایتی‌ها از عملکرد برخی مسؤولان در صحنه هستند، گفت: امروز میدان‌دار و فردا پیروز میدان انتخابات ملت ایران اسلامی هستند که برای تشکیل دولت جوان حزب اللهی قیام می‌کنند.

حسینی نسب با اشاره به برخی دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی از جمله توانایی دفاعی و موشک‌های نقطه زن با بُرد ۲ هزار کیلومتر، امنیت پایدار و با ثبات در کشور و تولید واکسن در ایران و جزو ۶ کشور تولید کننده واکسن شدن ایران، افزود: شرکت در انتخابات دفاع از انقلاب و رأی به جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه سلطانیه از نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی که با حضور خود صحنه انتخابات را رقابتی کردند، تشکر کرد و با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ضمن تبریک به منتخبین، برنامه های خود را در اختیار منتخبین قرار دهند، افزود: نتیجه انتخابات معتبر و پذیرش آن حق الناس است.

حسینی نسب با برشمردن انتظارات مردم از رئیس جمهور منتخب و با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب به وعده های خود پایبند باشد و برنامه های خود را به کارنامه تبدیل کند و از اولین ساعات اعلام نتایج خود را برای خدمتگزاری خستگی ناپذیر به ملت وفادار خصوصا جوانان و اقشار ضعیف جامعه آماده کند، افزود: رفع مشکلات اقتصادی، تثبیت بازار، اشتغال جوانان اولویت اول رئیس جمهور منتخب باشد.

وی به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی که بمناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی نامگذاری شده، اشاره کرد و با بیان اینکه مُبلّغ و تبلیغ کننده، مردم و مخاطبین، مکان و محتوای تبلیغ از ارکان تبلیغ هستند و مردم باید خود را مقید کنند که حتما در مجالس وعظ و روضه شرکت کنند، افزود: گسترش اسلام و ماندگاری ارزش‌های اسلامی مدیون تبلیغ دین توسط مبلغان است.

امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، شهید چمران را مجاهد فی سبیل الله و الگوی اساتید دانشگاه ها دانست و گفت: شهدای هسته ای و شهید فخری زاده و ... نماد اساتید بسیجی بودند که خدمات ماندگاری به انقلاب اسلامی انجام دادند.

خطیب جمعه سلطانیه با تبریک روز اصناف به اصناف و کسبه و تقدیر از همکاری اصناف و کسبه شهرستان سلطانیه در کمکهای مومنانه و رزمایش مواسات و همراهی با ستاد مقابله با کرونا گفت: رعایت انصاف در معامله، رعایت احکام معاملات، پرهیز از گران‌فروشی و احتکار از ویژگی‌های یک کسبه مسلمان است.

وی به سقوط نتانیاهو از نخست وزیری توسط ۸ حزب مخالف پس از ۱۲ سال جنایت، خشونت و خونریزی اشاره کرد و با بیان اینکه البته کابینه سهامی جدید که فقط در عزل نتانیاهو با هم متحد بودند، شکننده تر از قبل است، گفت: رژیم صهیونیستی از یک سال گذشته روزهای خوبی نداشته و شکست ترامپ در آمریکا، پیروزی بشار اسد در سوریه، شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه اخیر و سقوط نتانیاهو نشانگر این است که‌ رژیم صهیونیستی روزه های سخت تری خواهد داشت.

انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه سلطانیه نظام و انقلاب جمعه سلطانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در مراسم آغاز به کار مجدد این واحد صنعتی با بیان اینکه در بازدید سال گذشته موضوع تعطیلی این واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت گفت: این واحد صنعتی با مشکلات متعددی مواجه بود که با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تعامل با دستگاه‌های اجرایی حل و فصل و امروز فعالیت مجدد آن آغاز شد.

او با بیان اینکه اقدامات انجام شده در ستاد اقتصاد مقاومتی و حمایت حقوقی و قضایی از واحد‌های تولیدی و صنعتی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال است گفت: در سیاست‌های ابلاغی سند تحول قوه قضاییه بر جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی، صنعتی و اقتصادی تاکید شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس از استمرار فعالیت ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان و جدیت در پیگیری مشکلات ۸۰ واحد دارای مشکل خبر داد و افزود: با مدیریت و نظارت مستقیم معاون قضایی دادگستری استان در هفته با تشکیل دو جلسه در اتاق بازرگانی استان و شهرک صنعتی شیراز مشکلات واحد‌های صنعتی پیگیری و موانع موجود در مسیر فعالیت اقتصادی آنان شناسایی و با کمک مسئولان و کارشناسان حل و فصل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی رصد فعالیت واحد‌های تولیدی احیا شده و ادامه حمایت حقوقی و قضایی در جهت پیشگیری از ایجاد اختلال در روند فعالیت آنان را از جمله برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان خواند.

او تصریح کرد: بازدید‌های میدانی و هدفمند از واحد‌های صنعتی و تولیدی در سراسر استان و تشکیل جلسات با محوریت دادگستری استان با مدیران واحد‌های تولیدی و بررسی کمبود مواد اولیه، عدم وصول مطالبات، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات بانکی و دریافت تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی با ادارات آب و برق و سایر دستگاه‌های خدمات رسان مطرح و با جزئیات و حساسیت پیگیری می‌شود.

موسوی رفع مشکل و بازگشت واحد کشتارگاه صنعتی طیور فسا را از جمله اقدامات عملی دادگستری استان را در راستای پیشگیری از بیکاری نیرو‌های کار خواند و خاطر نشان کرد این واحد تولیدی علاوه بر اشتغال ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم زمینه فعالیت اقتصادی ۳۰۰ نفر دیگر به صورت غیر مستقیم را فراهم کرده و با قول مساعد سرمایه گذار، طرح توسعه واحد صنعتی را مطرح کرده است که در این خصوص نیز حمایت‌های قضایی در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند