Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل کوهپایه زاده، رئیس کمیته سلامت ستاد انتخابات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روز انتخابات اظهار کرد: در همه شعب اخذ رأی یک ناظر بهداشتی ثابت حضور دارد. شعبه اخذ رأی زیر نظر یک ناظر رده بالا قرار دارد تا نظارت به درستی صورت بگیرد همچنین ناظران بهداشتی بر تهیه و طبخ غذا برای مجریان انتخابات نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهپایه زاده ادامه داد: استان تهران ٧ هزار صندوق اخذ رأی دارد که از این تعداد ۴ هزار صندوق در شهر تهران است و ١۵٠ هزار نفر مجری انتخابات هستند. مجریان برگزاری انتخابات در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی، آموزش ‌های لازم را دیده‌اند و با ما همکاری لازم را دارند.

رئیس کمیته سلامت ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به ازدحام در ساعت اولیه اخذ رأی در برخی شعب تهران گفت: در ساعات اولیه اخذ رأی شاهد ازدحام در برخی شعب بودیم که بعد از گذشت مدتی این ازدحام برطرف شد و اکنون مشکلی وجود ندارد.

او با بیان اینکه میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی تهران خوب و مطلوب بوده است، گفت: فرآیند رعایت شیوه ‌نامه‌های بهداشتی بیشتر با رویه تشویقی و ترغیبی دنبال می‌شود.

رئیس کمیته سلامت ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به رأی دادن افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و منازل گفت: ٢۴٠ صندوق سیار اخذ رأی در تهران داشتیم که با هماهنگی معاونت درمان وزارت بهداشت در ٨٨ بیمارستان‌ کووید ١٩  رأی گیری با صندوق‌های سیار صورت می‌گیرد.

نکاتی که هنگام رأی دادن باید رعایت کنید

کوهپایه زاده با تاکید بر رعایت برخی نکات بهداشتی هنگام رأی دادن گفت: افراد سعی کنند فاصله ٢ متری با دیگر رأی دهندگان را هنگام حضور در شعب اخذ رأی حفظ کنند. ما فضای ٨ مترمربع را برای هر فرد متصور شده ایم. بهتر است رأی دهندگان خودکار همراه خود داشته باشند و از موکول کردن حضور در پای صندوق رأی در ساعت پایانی روز خودداری کنند تا شاهد ازدحام در شعب اخذ رأی نباشیم.

او تأکید کرد: سالمندان در ساعت خلوت تر مراجعه و از ٢ ماسک استفاده کنند و برای انتخاب شعب اخذ رأی، اپلیکیشن و سامانه‌هایی در وزارت کشور طراحی شده است که می‌تواند کمک کننده باشد.

بیشتر بخوانید

ساز و کار انتخابات نماد جمهوریت و خواست مردم ایران است مردم در شعب اخذ رأی از ۲ ماسک استفاده کنند/ شرکت در انتخابات به ساعات ابتدایی روز موکول شود از شیوه‌نامه‌های ضد کرونایی برای انتخابات فردا تا ورود یک میلیون دوز واکسن کرونا به کشور شیوه‌نامه‌های ضد کرونایی برای انتخابات فردا/ نکاتی که رای دهندگان و عوامل شعب اخذ رأی باید رعایت کنند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری رعایت شیوه نامه های بهداشتی شعب اخذ رأی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه هم اندیشی که با حضور نخبگان هنری کشور و مسئولین دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان از جمله برپا شد، با ابراز قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه اساتید حاضر در جلسه در مسیر تعالی هنر ایرانی در جهان، به تبیین فعالیت‌ها و مأموریت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی طی ادوار مختلف و دوره جدید این شورا پرداخت.

استاد خسروپناه با تأکید بر اهتمام و آمادگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به نهادینه کردن شیوه نامه نظام استاد شاگردی خاطر نشان کرد: طرح شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی و به همت دانشگاه استاد فرشچیان انجام شد و در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب و در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجرا شد. رفع مشکلات و دغدغه‌های نخبگان هنری کشور اولویت شورای عالی انقلاب فرهنگی است که بر این اساس در صدد هستیم تا با همت دانشگاه استاد فرشچیان، مرکز آفرینش هنرهای قرآنی و موزه رویداد هنری را عملیاتی کنیم.

وی خطاب به مطالبات و دغدغه‌های هنرمندان برجسته تصریح کرد: درخواست‌ها و پیشنهادهای خود در راستای اعتلای جایگاه هنر در کشور را از طریق دانشگاه استاد فرشچیان به دبیرخانه شورا انتقال دهید تا بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم انجام شود.

دکتر یارزاده دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان نیز در ادامه جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌ویژه حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در تصویب و استقرار شیوه نامه نظام استاد شاگردی در کشور خواستار حمایت بیشتر از شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی و اجرایی شدن این مهم شد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی، به‌کارگیری ظرفیت‌های هنر با مرکزیت دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان، گام مؤثری در جهت جهش تولید با مشارکت‌های مردمی است. همچنین؛ گسترش دانایی‌محور فضای آموزشی هنرهای اصیل با نگاه تقویت اقتصاد هنر، راهکار بسیار مهمی در جهت توسعه صادرات آثار هنری و هنرمندان، اشتغال‌زایی، کارآفرینی و تحقق سیاست‌های دانش‌بنیان کشور خواهد بود.

دکتر یارزاده گفت: براین اساس، نهادینه کردن شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی و معرفی تخصصی سفیران هنری دانشگاه استاد فرشچیان به جهان، گام مهمی در تعالی هنر ایرانی و تحقق وظایف و سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی در این حوزه است.

گفتنی است در این دیدار استاد دکتر صفر سامی برترین خاتم کار جهان، استاد دکتر سید محمد هادی ابوالقاسمی نگارگر برجسته بین‌المللی، دکتر ابوالفضل زابح استاد کتابت، نسخه‌شناسی هنرهای ایرانی، دکتر محمد سجاد یارزاده رئیس دانشگاه استاد فرشچیان، دکتر مهدی خانکه پژوهشگر حکمت هنرهای اسلامی و مجید طلیمی کارشناس عالی روابط عمومی و رسانه حضور داشتند.

کد خبر 6097900

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند