Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- حضور پرشور و شکوه مردم در انتخابات به مثابه یک‌پشتوانه محکم برای انقلاب و شکستی بزرگ برای دشمنان نظام تلقی می‌شود‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امروز 28خرداد ماه 1400 سراسر ایران و کردستان را شور و شوق وطن دوستی و ارق به نظام و انقلاب فرا گرفته است. امروز روز انتخاب سرنوشت و آینده کشور توسط مردم است، امروز روز ایران و ایرانی برای تعیین چهار سال آینده کشور و شوراها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز روز انتخابات و یک انتخاب اصلح برای سکانداری مملکت در دنیا است.

براساس مشاهدات عینی خبرنگاران تسنیم، رأی‌گیری برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 7 صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز شده و هم‌اکنون نیز در حال برگزاری است.

 از ابتدای زمان رأی‌گیری، مردم در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و هم‌اکنون نیز لحظه به لحظه بر میزان مشارکت مردمی برای خلق حماسه ماندگار و ثبت یک روز به‌یادماندنی افزوده می‌شود.

صبح 28خرداد ماه مرکز استان کردستان را شو و شوق خاصی فرا گرفته بود به گونه‌ای که حس وطن‌پرستی و ارق به کشور در نقطه به نقطه حیات مسجد جامعه سنندج خود نمایی می‌کرد. مردم از همان ساعات اولیه صبح برای یک انتخاب اصلح و مطمئن پای صندوق‌های رأی حاضر شده بودند تا خودشان برای کشور و شهرشان تصمیم بگیرند.

ناگفته نماند که مسئولان استانی؛ از نماینده ولی‌فقیه، فرمانده سپاه بیت‌المقدس و استاندار کردستان و امام جمعه سنندج گرفته تا سایر مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان نیز همراه با مردم از همان ساعت اولیه صبح در حوزه‌های اخذ رأی حاضر شدند و رأی خود را در صندوق‌های رأی انداختند.

در همین باره خبرنگار تسنیم با شهروندان سنندجی درباره حضور در پای صندوق‌های رأی گفت‌وگو کرد که در ادامه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد:

«مجید شاه‌محمدی» در باره حضور خود پای صندوق رأی اظهار داشت: همانطور که مشاهده می‌کنید مردم سنندج و تمام کردستان همانند سایر نقاط کشور نسبت به آینده کشور و سرنوشت خود حساس هستند و از همین ساعات ابتدای صبح در شعب اخذ رأی حاضر شده‌اند.

وی افزود: حضور مردم پای صندوق‌های رأی تبلور ارق مردم به نظام و انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایران  است.

شهروند سنندجی تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری که در کشور وجود دارد اما باز هم شخصاً در انتخابات شرکت و مشاهده می‌شود که مردم نظام جمهوری اسلامی را تنها نگذاشته‌اند و همانند دوره‌های قبل پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

پوشش لحظه‌به‌لحظه اخبار انتخابات ـ استان کردستان| انتخابات در یک هزار و 419 شعبه اخذ رای ‌/ مردم از ساعت آغازین در پای صندوق‌های رأی حضور یافتند + فیلمنماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: رأی دادن در نظام جمهوری اسلامی یک مزیت به شمار می‌آید

«متین علی‌نژاد» یکی دیگر از شهروندان سنندجی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم مشارکت مردم در انتخابات را نشانه شکست دشمنان و خلق حماسه از طرف مردم دانست و گفت: مسئولان آینده کشور باید این شور و شوق انتخاباتی در کشور را مد نظر داشته باشند و برای نجات کشور از این شرایط تمام سعی خود را انجام دهند.

وی گفت: اگر امروز چنین شور و شوقی را در انتخابات مشاهده می‌کنید نتیجه خون ماک شهدایی است که نهال انقلاب را باخون خود آبیاری کردند تا امروز به یک درخت تنومند تبدیل شود.

این شهروند سنندجی یادآورشد: جدا از بحث انتخابات امروز مردم با حضور خود ثابت کردند که پای آرمان خود با امام راحل(ره) هستند و پای قولی که 42سال پیش برای تشکیل حکومت اسلامی به امام دادند، ایستاده‌اند.

یاور شریعتی یکی دیگر از شهروندان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره حضور مردم در انتخابات امروز گفت: آنچه که مشاهده می‌شود به واقع همان خار چشم دشمنان است چراکه مردم با حضور پرشور و با شکوه خود نشان دادند که هنوز هم پشت نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.
وی بیان کرد: این حضور هیچ چیز جز تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) را نمی‌رساند و امیدواریم رئیس جمهور آینده قدردان این حضور مردم باشد‌.

هادی فرهادی،  یکی دیگر از شهروندان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه امروز علی‌رغم همه گله‌مندی‌ها از سوءمدیریت دولت تدبیر و امید اما برای تقویت نظام و نه به توطئه‌های دشمنان در صحنه حضور یافتم، اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی نمایانگر ارق مردم برای کشور و نظام است.

وی افزود: اگر امروز چنین تصاویر حضور مردم در انتخابات پخش می‌شود و به سمع و اطلاع مردم جهان‌ می‌رسد رسانه‌های معاند باید بدانند که مردم ایران همان مردمی هستند که انقلاب کردند تا خودشان سرنوشت کشورشان را تعیین کنند.

شهروند سنندجی یادآور شد: اگر امروز مردم علی‌رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد در انتخابات حضور دارند و بر عکس انتظار دشمنان که مردم ایران را با صندوق‌های رأی قهر می‌پنداشتند، فقط به دلیل قولی است که به امامین انقلاب در راستای حمایت از نظام داده‌اند.

به گزارش تسنیم؛ در پایان آنچه مشخص و واضح است حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و تجدید میثاقی بود که مردم‌ این دیدار با حضور معنادار خود با امامین انقلاب کردند تا به دشمنان نظام ثابت شود که مردم هنوز هم خواستار نظام اسلامی بوده و خود را پشتوانه اصلی نظام تلقی می‌کنند.

انتهای پیام/487/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پای صندوق های رأی مردم در انتخابات شهروندان سنندجی استان کردستان خبرنگار تسنیم آینده کشور حضور مردم شور و شوق گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟

محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استانهای شانا و دبیران جریانات سياسی دیگر بر وحدت گروه های انقلابی تاکید کرد. 

 

رضایی در دیدار با آقایان نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، آقایان رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و آقای احمد نادري و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد. 

 

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده محوری به جای شخص محوری است.

 

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و وعده صادق خاطرنشان کرد: موقعیت ایران درغرب آسیا بیش از گذشته تعیین کننده شده است، فلذا فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنين شرايطي وحدت نيروهاي انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره برداری از فرصت هاست و هر نوع تکروی و سهم خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروزه بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ علیرغم شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد و آن‌ها نشان دادند که تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی تر و بیشتر می کند.

 

رضایی در پایان گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات و شفافیت باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش های جدید مهیا باشد. تحمل سليقه های سياسی علامت بلوغ عقلانیت گروه های سیاسی است.

 

گفتنیست طی این نشست‌های جداگانه آقایان نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی پور و سعید محمد از صبح ایران، ضمن تشریح روند شکل گیری جریان‌ها و جبهه های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله مندی ها پرداختند و همچنین آمادگی خود برای گفتگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند. 

 

همچنین محسن رضایی در جلسه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند