Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان گفت: حضور هموطنان در مراکز اخذ رای اطمینان بخش و بیانگر تمهیدات موثر نمایندگی‌های ایران برای پذیرش مراجعه کنندگان است.

به گزارش مشرق، «سعید فرقانی» روز جمعه و همزمان با برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، در محل سفارت کشورمان در اسلام‌آباد طی گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و همچنین براساس دستور العمل‌های اعلام شده به نمایندگی‌های دیپلماتیک ایران در پاکستان، خوشبختانه اقدامات موثری اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سفارت ایران در اسلام‌آباد و سرکنسولگری‌های کشورمان در سه شهر لاهور، کویته و کراچی در پاکستان تمهیدات لازم را به اجرا گذاشته و پذیرای ایرانیان مقیم برای حضور در این جشن سیاسی میهن اسلامی هستند.

فرقانی تاکید کرد: حضور هموطنان در مراکز اخذ رای در اسلام‌آباد و شهرهای مختلف پاکستان اطمینان بخش است و خرسندیم که نمایندگی‌های ایران در خارج کشور سهم مهمی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فضای سالم و آرام ایفا می‌کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در پنج شعبه اخذ رای در پاکستان، راس ساعت هشت صبح جمعه ۲۸ خرداد به وقت محلی با حضور پرشور ایرانیان مقیم در «اسلام‌آباد» و سه شهر دیگر پاکستان آغاز شد.

به گزارش مشرق، مراجعه ایرانیان مقیم شهرهای مختلف پاکستان به مراکز اخذ رای ادامه دارد و این روند تا ساعت ۱۸ امروز به وقت محلی ادامه خواهد یافت.

«سید محمدعلی حسینی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در اولین لحظات آغاز اخذ رای در محل سفارت کشورمان در شهر اسلام‌آباد، رای خود را به صندوق انداخت.

صندوق‌های رای گیری در شهرهای‌ کراچی، کویته و لاهور به عنوان مراکز سه ایالت پاکستان در سرکنسولگری‌های کشورمان در این شهرها مستقر شده است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 پاکستان سفارت ایران مشرق انتخابات ریاست جمهوری 1400 کراچی ایرانیان سفارت جمهوری اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری ایران در پاکستان اسلام آباد اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد

لاوروف گفت، احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه در ایالات متحده، روسیه را دشمن می‌دانند و بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تلاش خواهند کرد تا روسیه را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی بوسنیایی ATV گفت: «به‌زودی انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده برگزار خواهد شد. هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد. رویکرد گروهی ممکن است سخت و گروه دیگری حتی سخت‌تر باشد، اما در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند.»

لاوروف ادامه داد: «برای هر دو، مهم نیست که چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود، ما در کل دشمن هستیم. اینکه ما دشمن باشیم یا نیروی متخاصم فرقی نمی‌کند. اما "شکست استراتژیک" که آنها می‌گویند باید به روسیه تحمیل شود، هدف تشکیلات آمریکایی است.»

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: «همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوال مشابهی گفت، ما آماده خواهیم بود تا با هر کسی که مردم آمریکا انتخاب کنند، کار کنیم، مشروط بر اینکه تمایل متقابل وجود داشته باشد.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی کاندیداهای اصلی این انتخابات هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا