Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@14:28:37 GMT

صرف سه هزار و ۲۲۳ تعرفه در شعبه مسجد النبی نارمک

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۳۹۳

صرف سه هزار و ۲۲۳ تعرفه در شعبه مسجد النبی نارمک

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رسول همایی نژاد روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: تعرفه‌های مصرف شده در این شعبه ۳ هزار و ۲۲۳  تعرفه است که تا ساعت ۱۶ امروز در مجموع  برای ریاست جمهور ۷۹۰ تعرفه، مجلس خبرگان رهبری ۸۱۶ تعرفه، مجلس شورای اسلامی  ۷۸۱ تعرفه و شورای شهر تهران ۸۳۶ تعرفه مصرف شده است.

وی افزود: از ساعت هفت صبح در مسجد به روی مردم گشوده شد و مردم برای شرکت در انتخابات پرشور از همه اقشار شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز شد.

بر اساس اعلام ستاد اجرایی انتخابات از مجموع  ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دهی در انتخابات در کل کشور، ۲٩ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و  ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر زن هستند.

 سن قانونی رای دهندگان ١٨ سال متولدین ٢٨ خرداد ١٣٨٢ و قبل از آن و تعداد رای اولی‌ها یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر است که ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر مرد و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر از این تعداد زن هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است

ایسنا/مازندران مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سوادکوه گفت: برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای مبارزه با دیکتاتوری و اسناد فضای مردم‌سالاری دینی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن اسدی ۱۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران، شاخص‌های انتخاب اصلح و نماینده‌ی در تراز انقلاب اسلامی را، تبیین کرد.

وی اظهار کرد: بر اساس فرمایشات امامین انقلاب اسلامی، وجود تضارب آراء و انتقادها، باعث سازندگی و پیشرفت خواهد شد. البته این اختلافات سلیقه باید در چارچوب انقلاب و آرمان‌های آن باشد.

وی، شرکت در انتخابات را امری شرعی، ملی و بر اساس دموکراسی عنوان کرد و گفت: رعایت اخلاق اسلامی و انسانی مهمترین معیار یک نامزد نمایندگی مجلس است.

حجت‌الاسلام اسدی افزود: جلوگیری از تخریب و ایجاد اختلاف از سوی کاندیداها و هواداران آن‌ها، معیار دیگری است که باید رعایت شود. همچنین کاندیداها نباید قول و وعده‌های خلاف واقع دهند.

وی، رعایت اصول اخلاقی در مناظره‌ها و تبلیغات را شرط دیگر کاندیداهای تراز انقلاب دانست و گفت: شهروندان به شعارهای نمایندگان دقت کنند. بسیاری از وعده‌های داده‌شده، در اختیار و شرح وظایف نمایندگان نیست و می‌تواند ملاک خوبی برای شناخت کاندیدای اصلح باشد.

اسدی، دلسرد نکردن مردم از فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یکی دیگر از شاخص‌های انتخاب نماینده در تراز انقلاب عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور ۹۰ کاندیدای نمایندگی در مجلس در سراسر کشور برای ۲۲ حوزه انتخابیه و انتخاب نماینده برای ۴۵ کرسی مجلس، روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در استان مازندران نیز در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ، ۴ نفر در مرحله دوم در حال رقابت هستند که ۲ نفر به مجلس راه می‌یابند.

۱۰ حوزه‌ انتخابیه اصلی و فرعی، ۵ فرمانداری و ۵ بخشداری با مرکزیت فرمانداری قائمشهر در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند. همچنین ۴۱۶ شعبه اخذ رای برای مرحله دوم انتخابات در نظر گرفته شده است که ۳۰۸ شعبه ثابت، ۱۰۸ شعبه سیار، ۱۹۵ شعبه شهری و ۲۲۱ شعبه روستایی برای اخذ آراء در نظر گرفته شده‌ است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • داوطلبانی که بالاترین رای را کسب کنند، وارد مجلس می‌شوند
  • اسلامی: داوطلبانی وارد مجلس می‌شوند که بالاترین رأی را کسب کنند
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • کمتر از ۳ روز تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • راند دوم