Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@23:48:00 GMT

مخالفان و موافقان جدایی راموس : باید می رفت!

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۴۴۶

مخالفان و موافقان جدایی راموس : باید می رفت!

خبرورزشی – سرخیو راموس دیگر نه کاپیتان رئال مادرید است و نه بازیکن این تیم. در ۳۵ سالگی زمان خداحافظی او از جمع مادریدی ها فرا رسید.

روزنامه مادریدی مارکا نوشت طبق استانداردهای راموس باید گفت او فصل گذشته عملکرد ضعیفی در رئال مادرید داشت. حالا رئال مادرید و کارلو آنچلوتی باید برای زندگی بدون راموس برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آیا تصمیم باشگاه برای تمدید نکردن قرارداد راموس درست بود یا نه؟ این تصمیم هم مخالفانی داشت و هم طرفدارانی که نظرات هر دو طرف را روزنامه مارکا مرور کرده است.

موافقان

فرصتی برای دیگران

خروج راموس به دیگر بازیکنان اجازه می دهد تا نقش بیشتری در ترکیب اصلی تیم داشته باشند. ادر میلیتائو و ناچو فرناندس فصل گذته در خط دفاعی در غیاب راموس خوب کار کردند و داوید الابا هم بازیکن جدید تیم است. هنوز معلوم نیست رافائل واران در رئال می ماند یا نه اما در صورت ماندن، این مدافع فرانسوی می تواند لیدر جدید خط دفاعی مادریدی ها باشد.

خلاص شدن از دستمزد نجومی

رئال مادرید با کنار گذاشتن سرخیو راموس از نظر پرداخت هزینه های دستمزد بار خود را به شکل قابل توجهی سبک خواهد کرد. گرت بیل هم البته هنوز در مورد دستمزدهای سنگین جزو دردسرهای رئال به حساب می آید که باید فکری به حال آن بکنند چرا که آنها هنوزامیدوارند با کم کردن برخی هزینه ها بتوانند به هدف خود در نقل و انتقالات یعنی کیلیان امباپه برسند.

پایان یک داستان خسته کننده

نه فقط این چند ماه اخیر بلکه تقریبا هر سال بحثهای زیادی در مورد تمدید یا عدم تمدید قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید مطرح می شد. همیشه هم تنش ها و بحثهای زیادی در این مورد ایجاد می شود از رئیس باشگاه گرفته تا زین الدین زیدان و خود سرخیو راموس که هر سال سعی می کرد ماجرای تمدید قرارداد خود را خبرساز کند. حالا اما این سریال خسته کننده برای همیشه به پایان رسیده است.

مخالفان

از دست دادن لیدر تیم

هیچکس با مجموعه رئال و والدبباس (محل تمرین تیم) مثل سرخیو راموس آشنا نبود.او یک کاپیتان عالی برای تیم بود و به هیچکس اجازه نمی داد که بی تفاوت باشد و کمتر از ۱۰۰ درصد توان خود را برای تیم بگذارد. بسیاری از بازیکنان از همین حالا دلشان برای حضور هر روزه او در والدبباس و تمرین در کنار او تنگ شده است.

تسلیم نشدنی

گلی که راموس در فینال لیگ قهرمانان در لیسبون به اتلتیکو مادرید در آخرین لحظات زد یک اتفاق تاریخی را برای رئال مادرید رقم زد. هم جلوی شکست بد این تیم را گرفت و هم شزوع حاکمیت جدید آنها در فوتبال اروپا شد. او هر گز تسلیم نمی شد و اصلا نمی خواست که مرد شکست خورده میدان لقب بگیرد.

از دست دادن یک گلزن

به جز مسائل روحی و قدرت دفاعی راموس، رئال مادرید یکی از بهترین گلزنان سالهای اخیر خود را هم از دست داده است. در ۱۶ سال حضور، راموس توانست ۱۰۱ گل برای رئال به ثمر برساند و تبدیل به یکی از گلزن ترین بازیکنان تاریخ باشگاه شد. حالا با از دست دادن او، رئال مادرید از نظر امار گلزنی هم شاید به مشکل بخورد.

اگر واران برود چه می شود؟

راموس همیشه از نظر بدنی به خودش می رسید و با وجود سن و سال بالایش به ندرت دچار مصدومیت جدی می شد البته به جز فصل قبل که چندین بار مصدوم شد. اما اگر بعد از او، رافائل واران هم از رئال مادرید جدا شود خلآ بزرگی در قلب دفاعی این تیم ایجاد خواهد شد. واران از ژانویه بازیکن آزاد خواهد بود و اصلا بعید نیست که به دنبال جدایی از این تیم باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید رئال مادرید سرخیو راموس رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟

احتمال دارد رئال مادرید بی‌خیال جذب آلفونسو دیویس در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو شود

طرفداری | در حالی که گفته می‌شد آلفونسو دیویس از اهداف اصلی رئال مادرید برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی آینده است و حتی با این بازیکن به توافق شخصی نیز دست یافته‌اند اما به نظر می‌رسد برنامه‌های لوس بلانکوس تغییر کرده است.

به گزارش خورخه پیکون از رلوو؛ با توجه به جدایی احتمالی ناچو پس از پایان فصل و آمادگی فرلاند مندی در این روزها، اکنون اولویت‌های رئال مادرید تغییر کرده است. علاقه لوس بلانکوس به آلفونسو دیویس کم‌رنگ‌تر شده و این ربطی به سطح بازیکن ندارد زیرا در مادرید به خوبی می‌دانند دیویس یکی از بهترین‌ها در پست دفاع چپ است.

با وجود توافق شفاهی دیویس که باعث شد او پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کند، اما رئال با توجه به شرایط پیش آمده تنها در صورتی برای جذب دیویس از بایرن اقدام می‌کند که مندی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی آینده فروخته شود. گزینه دیگر برای سفید پوشان نیز این است که منتظر بمانند تا قرارداد دیویس به پایان برسد و سپس به صورت رایگان او را جذب کنند. گفتنی است قرارداد دیویس تا سال 2025 اعتبار دارد.

بیش‌تر بخوانید: تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو

جذب یک مدافع میانی، اولویت اول رئال مادرید

رئال مادرید به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و سال‌های 2025 یا 2026 را زمان مناسبی برای این‌کار می‌دانند. چندین گزینه در لیست رئال حضور دارند اما لنی یورو مدافع 18 ساله و فرانسوی لیل هدف اصلی آن‌ها به حساب می‌آید.

در مادرید او را یکی از استعدادهای برتر نسل خودش می‌دانند و لنی یورو بسیار تحسین می‌شود. از قبل تماس‌هایی با اطرافیان این بازیکن برقرار شده و اکنون باید مذاکرات با لیل نیز از سر گرفته شود. خوش‌بینی زیادی در مادرید نسبت به این انتقال وجود دارد. هر چند مذاکره با لیل کار سختی خواهد بود.

حال که رئال نیاز به جذب یک مدافع میانی دارد، خرید مدافع چپ دیگر اولویت آن‌ها نیست و بستگی به شرایط دارد که آیا بخواهند اقدامی در این‌باره انجام بدهند یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد