Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان توضیحاتی درباره پرداخت غرامت سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش قدس آنلاین، چند روز پیش بود که فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد با پرداخت غرامت «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به صنعت نفت آبادان، پرونده اختلاف دو طرف بسته شد.

اسکوچیچ در سال ۱۳۹۸ باوجود داشتن قرارداد با صنعت نفت، از این تیم جدا شد و سپس هدایت تیم ملی فوتبال ایران را قبول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توافقنامه‌ای با باشگاه صنعت نفت متعهد شده بود اگر هدایت تیمی را بعد از جدایی از نفت بر عهده بگیرد، باید ۱۴۰ هزار دلار غرامت پرداخت کند.

حسن نصراصفهانی رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در خصوص جزئیات اقدام فدراسیون فوتبال گفت: ابتدا باید بگویم پولی که از فدراسیون فوتبال گرفتیم، ۷۰ هزار دلار بود چرا که بعد از شکایت ما به فیفا، مقرر شد اسکوچیچ ۷۰ هزار دلار پرداخت کند نه ۱۴۰ هزار دلار.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال در این مورد وساطت کرد. برایمان فرقی نداشت چه کسی غرامت را بدهد. ما دنبال پولمان بودیم. ظاهراً فدراسیون فوتبال قراردادی با اسکوچیچ دارد که بر اساس آن، اقدام به پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی کرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که آیا غرامت اسکوچیچ به صورت دلاری پرداخت شده و یا معادل آن به حساب باشگاه واریز شده است؟ تاکید کرد: باید در این مورد با مدیرعامل باشگاه صحبت کنید. فکر می‌کنم احتمالاً معادل ریالی این غرامت را گرفته‌ایم که می‌توانیم بخشی از مشکلات مالی را با آن حل کنیم. (تماس خبرنگار مهر با عیسی زاده مدیرعامل باشگاه بدون پاسخ مانده بود)

نصراصفهانی در ادامه تاکید کرد: از موفقیت تیم ملی با اسکوچیچ خوشحال هستیم. افتخار می‌کنیم که تیم ملی ایران بعد از ۱۰ سال در یک مسابقه رسمی عراق را شکست داد و طلسم نبردن بحرین در خاک این کشور هم شکست.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در پایان درباره وضعیت این تیم هم گفت: مشکلات زیادی داشتیم بخصوص در نقل و انتقالات که به خاطر مسائل مالی نتوانستیم تیم را تقویت کنیم. اردوی تیم در تهران به پایان رسیده و بازیکنان در آبادان هستند تا خود را آماده شروع مجدد لیگ کنند.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال صنعت نفت آبادان رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت فدراسیون فوتبال هزار دلار تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: پتانسیل فوتسال کشورمان در این مسابقات نشان داده شد و امیدواریم در جام جهانی فوتسال در ازبکستان در شهریور ماه باعث شادی مردم شویم و سطح فوتسال و استعدادهای‌مان را به دنیا نشان دهیم. تیم‌های منطقه کافا که خودمان عضو هیئت رئیسه آن هستیم، پیشرفت قابل توجهی به واسطه سرمایه‌گذاری روی فوتبال و فوتسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۴ تیم از کافا به جام جهانی فوتسال راه پیدا کرده‌اند که جای خوشبختی برای ما خواهد بود. فوتسال ایران باعث رشد چشمگیر این منطقه شده است. مربیان ایرانی در کشور‌های مختلف از جمله افغانستان حضور دارند و این نشان می‌دهد فوتسال روند رو به رشدی را دنبال می‌کند.

ممبینی درباره آخرین وضعیت حامیان مالی تیم‌های ملی فوتبال گفت: مشکلات ما بودجه‌ای است که فدراسیون باید در اختیار بگیرد. فضای فوتبال به شکلی است که باید اسپانسری را بالا ببریم. تا زمانی که بحث حق پخش تلویزیونی حل نشود، شاید اسپانسر‌ها نیز رغبتی برای جلو آمدن نداشته باشند. در دولت جدید و البته در مجلس اتفاقات خوبی می‌افتد و وزیر ورزش مدام پیگیری می‌کند. امیدوارم با گرفتن حق پخش برای فدراسیون و باشگاه‌ها روند رو به رشدی برای فوتبال‌مان داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون درباره پاداش‌های در نظر گرفته شده برای اعضای تیم ملی فوتسال گفت: در طول برگزاری مسابقات یکسری پاداش‌ها که شاید چشمگیر نباشد به بازیکنان دادیم. فردا جلسه‌ای داریم تا میزان پاداش‌ها را با رعایت یکسری پروتکل‌ها بیشتر کنیم. این بحث برای کلیه تیم‌های ملی است. تیم ملی بانوان زیر ۱۸ سال قهرمان کافا شده و فوتبال ساحلی نیز به مقام سوم جهان دست یافته است. همه این‌ها باعث شده است که راهکاری داشته باشیم تا بتوانیم زحمات بازیکنان را جبران کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت استفاده از سیستم‌های VAR در فوتبال ایران اظهار داشت: تا یکسری اتفاقات نیفتد، نمی‌توانیم خیلی اطلاعات بدهیم. یک شرکت چینی به شرکت‌های مورد تأیید فیفا، اضافه شده است و شاید به خاطر مراودات‌مان با این کشور بتوانیم تسهیلاتی داشته باشیم.

ممبینی درباره ادعای وحید شمسایی مبنی بر عدم داشتن قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: شاید به لحاظ اداری برخی قرارداد‌ها مانده باشد، اما مشکلی نیست و حتماً امضا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!