Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا و از فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی سال ۲۰۲۱ آسیا در لبنان با حضور ۱۸۹ تکواندوکار از ۲۱ کشور از روز چهارشنبه ۲۶خرداد در سالن «نوهاد نوفال» بیروت آغاز و امروز (جمعه ۲۸ خرداد) به پایان رسید.

در پایان این دوره رقابت‌ها، تیم ملی تکواندو زنان کشورمان که تاکنون موفق به کسب سکو در این رقابت‌ها نشده بود، در این دوره تاریخ‌سازی کرد و با یک مدال طلا، یک نقره، ۴ برنز و ۲۶۵ امتیاز عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوگوپوشان کره‌جنوبی با ۳ طلا، ۲ نقره، یک برنز و ۵۰۲ امتیاز قهرمان شدند؛ ویتنام با یک طلا، یک نقره، و ۱۷۸ امتیاز عنوان سومی را کسب کرد و اردن با یک طلا و ۱۲۸ امتیاز در رده چهارمی قرار گرفت.

نگار اسماعیلی، غزل سلطانی، ناهید کیانی، پریسا جوادی، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در ترکیب تیم زنان قرار داشتند که اسماعیلی قهرمان شد، میرحسینی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و سلطانی، کیانی، جوادی و پوراسماعیل به مدال برنز رسید.

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان است و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان نیز با یک طلا، یک نقره، یک برنز و ۲۰۷ امتیاز بر سکوی سومی آسیا ایستاد.

در بخش مردان کره‌جنوبی با ۲ طلا، ۲ نقره، یک برنز و ۳۸۱ امتیاز قهرمان شد؛ ازبکستان با یک طلا، ۴ برنز و ۲۳۹ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و اردن با یک طلا، یک نقره، یک برنز و ۲۰۷ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

تیم ملی مردان با ترکیب آرمین هادی‌پور، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری و سجاد مردانی در این رویداد حضور پیدا کرد که موفق به کسب یک مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب توسط مردانی، بخشی و هادی‌پور شد.

هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

همچنین حسین لطفی، سینا بهرامی، مهدی جلالی، محمدرضا خانی، فرشته خزایی، یلدا ولی‌نژاد، زینب اسماعیلی و نفیسه رنگرززاده نفراتی بودند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – کیش موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شده بودند و در این رویداد شرکت کردند که در نهایت لطفی نایب قهرمان شد و جلالی، خزایی و اسماعیلی به مدال برنز رسیدند؛ مدال این نفرات تنها در کارنامه ورزشکار ثبت می‌شود و در رده‌بندی تیمی تاثیری ندارد.

تیم‌ملی تکواندو کشورمان ساعت ۰۰:۰۵ بامداد روز یکشنبه ۳۰ خردادماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد ایران می‌شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فریبرز عسکری آرمین هادی پور سجاد مردانی فدراسیون تکواندو فرودگاه بین المللی امام خمینی فریبرز عسکری میرهاشم حسینی ناهید کیانی نایب قهرمانی نایب قهرمان قهرمان شد یک طلا تیم ملی یک برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

تیم‌های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده‌های دوم و ششم ایستادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید مردان در دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه برابر تیم کشور مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران در پایان این مسابقات با ۱۶ امتیاز بعد از تیم کشور روسیه در رده دوم قرار گرفت. 

تیم ملی امید زنان ایران نیز در دور پایانی مقابل تیم سریلانکا با نتیجه ۱.۵ بر ۲.۵ شکست خورد و با ۹ امتیاز از مجموع ۹ دور در رده ششم مسابقات ایستاد. 

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند. 

ترکیب تیم ملی امید مردان را بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و ترکیب تیم ملی امید زنان را آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف تشکیل دادند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو