Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@02:22:26 GMT

انتخابات باید مظهر وحدت و یکپارچگی باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۵۰۱۶

انتخابات باید مظهر وحدت و یکپارچگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه های امروز قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: انتخابات باید مظهر وحدت و همدلی و یکپارچگی باشد پیروز اصلی میدان انتخابات مردم هستند هر نامزدی ریاست جمهوری که قبول شود رئیس جمهور منتخب همه مردم است و شکست و پیروزی در این عرصه معنا ندارد همه پیش خداوند متعال ماجور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: شنبه بعد از انتخابات باید رقابت ها تبدیل به رفاقت ها شود و مهربانی و صفا و صمیمیت و رفاقت  و توصیه به صبر گفتمان همه باشد.

وی افزود: تبریک به رئیس جمهور منتخب یک رفتار نجیبانه است و پذیرش نتیحه قانونی انتخابات حق الناس هست و خدشه در نتیجه انتخابات یک بدعت هست.

صلواتی با بیان اینکه مسئولان و متولیان و مجریان و ناظران بدانید رای مردم حق الناس است و هر گونه سهل انگاری وبی توجهی و رها کردن انتخابات و رای مردم را اخذ نکردن و تدابیر لازم را بموقع برای اخذ رای مردم نیندیشیدن این خیانت به مردم است یادآورشد: باید در پیشگاه الهی و مردم پاسخگو بود در شهر متاسفانه روند اخذ رای مردم به کندی پیش می رود و در ساعات اخذ رای مردم بیشتر زمان صندوقها تعطیل بود و شرایط لازم فراهم نبود و این پذیرفتنی نیست و امیدوارم مسئولان در بقیه ساعات چاره اندیشی کنند.

امام جمعه قلعه ریسی بیان کرد: در مناظرات یک جفایی در حق انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاد و بعضی از نامزدها مع الاسف  خدمات و برکات و موفقیت مختلف نظام را فراموش کردند و از عمده ترین آسیب های این مناظرات سیاه نمایی نظام اسلامی بود؛ آیا در همین دولت هیچ کاری خوبی صورت نگرفت که بیان شود؟انصاف سیاسی کجا رفت؟.

خطیب جمعه قلعه رئیسی اظهار داشت: خسارت ها و هزینه های بلند مدت بی تقوایی های مناظرات تا سالها بر پیکره جامعه است و سیاه نمایی، ارایه برنامه های کاریکاتوری و ناهمگون و وعده هایی غیرکارشناسی و زیر سوال بردن احکام قطعی شرع مقدس ،ذبح کردن اخلاق و تقوای سیاسی پای مطامع خود و حزب خویش از جمله این هزینه های بلند مدت مناظرات برای کشور بود.

خطیب جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد: امیدوارم نامزدها بعد از انتخابات محاسبه نفس کنند و از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مردم عذر خواهی کنند وجبران کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات رئیسی وحدت امام جمعه قلعه رئیسی جمعه قلعه رای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم