Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالایی گفت: در کمتر از یک ساعت بیش از ۱۹ هزار تعرفه رای مصرف شده که نشان از حضور پرشور مردم در ساعت اولیه انتخابات دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، جلیل بالایی امروز (۲۸ خرداد) در جمع خبرنگاران در سالن استانداری کرمانشاه گفت:  از ساعت پنج صبح ۴۰ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی در ۱۹۴۲ شعبه اخذ رای در سطح استان حاضر شده و آماده اخذ رای از مردم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: مردم باید زمان را مدیریت کنند چون هرچه به عصر نزدیک می شویم شعب شلوغ تر خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد:زمان رای گیری بر اساس قانون ار ساعت هفت صبح تا ۱۷ بعدازظهر است که این زمان بر حسب شلوغی شعب توسط وزارت کشور تا ساعت ۲۴ قابل تمدید است.

 

بالایی تاکید کرد: مردم هنگام مراجعه به شعب حتما شناسنامه همراه داشته باشند، چرا که با صرف داشتن کارت ملی رای دادن ممکن نیست و با توجه یه شیوع ویروس کرونا  حتما هنگام مراجعهبه شعب ماسک  همراه داشته و حتی المقدور خودکار آبی خودشان را همراه داشته باشند.  

 

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: تمهیداتی برای رای گیری از بیماران کرونایی هم اندیشیده شده،و  این بیماران در صورت تمایل به شرکت در انتخابات می توانند با شماره ۱۱۱ تماس گرفته تا صندوق سیار با رعایت پروتکل ها درب منزلشان ارسال شود.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم با حضور حداکثری مردم  و انتخاب فرد اصلح  انتخابات پرشوری را رقم بزنیم.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ رعایت پروتکل های بهداشتی مشارکت حداکثری در انتخابات حضور مردم در پای صندوق رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از سری مسابقات پلی‌اوت سوپر لیگ والیبال روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی خود توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و رتبه سیزدهمی خود را حفظ کند.

در این دیدار اورال اوفا ست های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 20 پیروز شد تا در فاصله یک  بازی مانده به پایان دور پلی اوت رتبه سیزدهمی را از آن خود کرده باشد.

میلاد عبادی فردا آخرین بازی خود را برای این تیم مقابل نووگورود‌ انجام خواهد داد و سپس راهی اردوی تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی چند روزه خواهد شد.

همچنین در فینال سوپر لیگ روسیه تیم زنیت کازان با سرمربی گری آلکسی وربوف و توماس توتولو دو برد برابر دینامو مسکو کسب کرده اند و به تنها یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟