Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل بهزیستی لرستان از اختصاص 54 شعبه اخذ رأی برای جانبازان و معلولان در استان خبر داد.

به گزارش آریا لرستان ،کرم یاری امروز، 28 خرداد از اختصاص 54 شعبه اخذ رأی که قابلیت دسترسی معلولان را دارد برای حضور افراد توان‌جو و جانبازان در انتخابات 1400 خبر داد و گفت: جانبازان و معلولان قشری از جامعه هستند و همانند سایر اقشار دارای حق یکسانی برای تعیین سرنوشت خود و کشور هستند بنابراین زمینه‌سازی حضور آنان در شعب اخذ رای ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری اضافه کرد: به همین منظور 54 شعبه اخذ رای واقع در مکان‌هایی که مناسب‌سازی شده برای این قشر اختصاص یافته است تا این افراد با حضور در پای صندوق‌های رأی به تکلیف خود عمل کرده و از حق قانونی خود را استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: شش شعبه اخذ رأی در خرم‌آباد، در ازنا چهار شعبه، پلدختر سه شعبه، کوهدشت پنج، چگنی دو، بروجرد هشت، الیگودرز سه، سلسله چهار، دورود نه و در دلفان و رومشگان هرکدام پنج شعبه برای مشارکت جانبازان و معلولان در انتخابات 1400 دایر شده است.

یادآور می‌شود، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز جمعه، 28 خرداد همزمان با سراسر کشور در لرستان آغاز شده اس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرکل بهزیستی لرستان جانبازان و معلولان شعبه اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان