Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «عبدالله عزیزی» عصر جمعه در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا موضوع مهمی برای کشور است، افزود: دشمنان ایران اسلامی از ماه‌ها قبل با کمک امپراطوری رسانه‌ای خود در تلاش بودند تا مردم را نسبت به انتخابات نا امید کنند، اما آن چنان که از صبح امروز دیدیم ملت بزرگ ایران اسلامی حضوری پررنگ را پای صندوق های رای به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: امروز دیدیم که برخی از کاستی ها در کشور و مشکلات منجر به قهر کردن مردم با صندوق‌های رای نشد و آنان با حضور خود دشمنان را مایوس کردند. 

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود به روند بازرسی این دور از انتخابات اشاره کرد و گفت: هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رای در سطح استان کرمانشاه فعال هستند که در هر کدام از آنها یک بازرس بر روند برگزاری انتخابات نظارت دارد.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه یک سربازرس ویژه نیز بر روند فعالیت ۱۵ شعبه اخذ رای نظارت می کند، گفت: علاوه بر بازرسان و سر بازرسان استان ۲۱ بازرس ویژه نیز از سوی وزارت کشور بر روند انتخابات در کرمانشاه نظارت دارند؛ از این آمار هفت بازرس ویژه در شهرستان کرمانشاه، ۲ بازرسی ویژه در شهرستان اسلام آباد و در هر یک از شهرستان ها یک بازرس ویژه حضور پیدا کرده اند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: بازرسان ما گزارش‌های مبنی بر بروز برخی از تخلفات ارائه کرده اند که به سرعت به آن ها رسیدگی و از بروز مشکل جلوگیری شده است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز در حال برگزاری است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان کرمانشاه دوره انتخابات بازرس ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران