Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف خدرلو روز جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات و هنگام انداختن رای خود در یکی از شعب اخذ رای افزود: دشمنان به دنبال فاصله انداختن بین مردم و ارکان نظام هستند و می‌خواهند با این فاصله به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران ضربه بزنند ولی این خوابی است که تعبیر نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز مردم مهاباد با حضور پرشور خود از ابتدای نخستین ساعات اخذ رای برگ زرین دیگری را به تاریخ پر افتخار این منطقه افزودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد انتخابات را تعیین سرنوشت چهار ساله کشور دانست و گفت: مردم مشکلات و سختی هایی در این سال ها در بخش اقتصادی متحمل شده اند اما با انقلاب، ارزش های انقلاب و خون شهدا بیگانه نشده و فاصله نگرفته اند.

خدرلو با اشاره به اینکه مردم هر کجا نیاز به حضورشان بود، با تمام توان در صحنه ظاهر شدند، اضافه کرد: شرایط برگزاری انتخابات سالم، ایمن و باشکوه در مهاباد مهیا شده و هم اکنون روند انتخابات به صورت مطلوبی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار نفر در قالب ۱۷۶ صندوق  اخذ رای ماموریت اخذ رای را برعهده دارند، اظهار داشت: هیچ مشکلی در برگزاری روند انتخابات در این شهرستان تاکنون گزارش نشده و شرایط عادی و روند رای گیری به صورت مطلوبی در جریان است.

به گزارش ایرنا، ۹۰۳ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای نشستن بر روی ۴۵۵ کرسی در مهاباد با هم رقابت می‌کنند.

۴۳۸ کرسی برای شورهای اسلامی روستا و ۱۷ کرسی نیز برای شورای شهرهای مهاباد، خلیفان و گوگ تپه در انتخابات این دوره در نظر گرفته شده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح امروز جمعه آغاز شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به آمار عضویت، امانت، سرانه فیزیکی و تعداد منابع کتابخانه های عمومی شهرستان میانه در سال ۱۴۰۲ افزود: شهرستان میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در این شهرستان را دارد و برنامه ریزی برای ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه به عنوان مطالبه مردم و اعضای کتابخانه های عمومی، همکاری و تعامل همه ادارات و سازمان‌های ذیربط را می‌طلبد.

محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه با وجود غالب شدن فضای مجازی در زندگی امروزی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، عملکرد خوب اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال‌های اخیر باعث افزایش مطالعه در کتابخانه های عمومی استان به ویژه کتابخانه های میانه و آشتی مردم با کتاب و مطالعه شده است.

محمدباقر هنربر در دیدار با اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فراهم کردن زیرساخت‌های کتاب و کتابخوانی را سبب گرایش روزافزون مردم به مطالعه خوانده، گفت: مطالعه، فکر انسان را روشن و سطح آگاهی و فرهنگ جامعه را ارتقا می‌دهد و به تبع آن آسیب پذیری مردم نسبت به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد لذا لازم است در کنار فراهم نمودن زیرساخت‌های فیزیکی، در زمینه فرهنگ سازی، ترغیب و تشویق به مطالعه نیز تلاش جدی صورت پذیرد.

فرماندار میانه با تقدیر و تشکر از همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور از تبدیل کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه اجتماعی برای رجوع همه اقشار مردم، افزود: در دوره مدیریت کنونی کتابخانه های عمومی در سطح استان مردم استقبال بیشتری از کتابخانه های عمومی داشته و با کتاب و کتابخوانی انس بیشتری گرفته‌اند.

گفتنی است اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان میانه با کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

کد خبر 6088616

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند