Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:21:27 GMT

فرماندار: شعبه سیار ویژه صنایع ساوه پیش‌بینی شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۵۲۰۱

فرماندار: شعبه سیار ویژه صنایع ساوه پیش‌بینی شده است

«علی میرزایی» روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا گفت: با توجه به شمار بالای کارگران و نیروهای فعال در حوزه صنعت این شهرستان، در هماهنگی های قبلی برای اخذ رای کارکنان این واحدها، شعب سیار در نظر گرفته شد.

وی افزود: حدود ۴۵ هزار نیروی کار در بیش از ۶۰۰ واحد صنعتی شهرستان ساوه فعالیت می کنند که قبلا به آنها اعلام شده که اخذ آرا با ارسال صندوق های سیار انجام می شود و امروز هم متولیان این شعب با مراجعه به کارخانه ها نسبت به انجام وطایف خود مبادرت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ساوه بیان کرد: مردم این شهرستان از دقایق نخست شروع رای گیری در پای صندوق های رای حضور یافتند و سطح مشارکت نیز امیدوارکننده است و تا الان (۱۷:۳۰) گزارشی مبنی بر تخلف و بی اخلاقی انتخاباتی دریافت نشده است که نشان از درک بالای مردم متدین و انقلابی ساوه دارد.
وی تاکید کرد: هیچگونه کمبود تعرفه در شعب اخذ رای نیز گزارش نشده و تمهیدات لازم در خصوص برگزاری انتخاباتی پرشور اندیشیده شده است.
در شهرستان ساوه حدود ۱۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای هستند که در ۱۵۹ شعبه آرای خود را به صندوق می اندازند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ساوه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ساوه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ ساوه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در بخشی از این پیام امده است: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با شکوه هرچه تمام به میزبانی مردم ولایتمدار شهر ستان کهگیلویه که پیوسته تجلی انقلاب و سرآمد ایثار و شهادت و سرافرازی است، بار دیگر فضای ایران عزیز را به عطر شهید و شهادت معطر ساخت.

این حضور بی‌مانند و پر شور و شعور و خلق حماسه ای دیگر از مردم شریف شهرستان در مراسم استقبال و برگزاری اجلاسیه شهدای والا مقام، نشان از آگاهی، بصیرت و دلدادگی همیشگی دیار ولایتمدار بلاد شاپور به شهدا، نظام و انقلاب و ولایت است که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.

بی شک دستاورد اصلی برگزاری این اجلاسیه جامع و باشکوه در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله‌العالی مبنی بر زنده «نگه‌داشتن یاد شهدا» جلوه گری بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پرورش نسلی است که ذیل این یادها تربیت می‌شوند، نسلی جوان از جنس انسان‌هایی که فرازهای افتخارآفرین این سرزمین را ترسیم کردند.

این موفقیت بزرگ را مدیون همدلی و وفاق بین آحاد مردم و مسوولان، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در سطح شهرستانی و استانی و ملی دانسته و لازم می‌دانیم از تلاش‌های مجاهد گونه و حضور کلیه خادمان شهدا از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم و ستاد مرکزی، تمامی خادمان کشوری و لشکری، اصحاب رسانه، صدا و سیما و آحاد مردم شریف شهرستان که این اجلاسه را به نحو احسن و اکمل با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا برگزار نمودند صمیمانه قدردانی و برای همگان عاقبت بخیری مسئلت می نمایم.

کد خبر 6093703

دیگر خبرها

  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند