Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورداود گفت: بیش از ۱۶ هزار رای اولی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان همدان شرکت می کنند.

«محمد پور داود» با حضور در  شعبه اخذ رأی  شماره ۱۱ همدان، رأی خود را به صندوق انداخت و در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در این دوره از انتخابات ۱۶ هزار و ۱۲۷ دانش آموز رای اولی این استان با شعار « ما ایران را دوست داریم » در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: رای اولی ها برای نخستین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می شوند که در این دوره از انتخابات شاهد حضور هشت هزار و ۶۴۰ دانش آموز پسر و هفت هزار و ۴۸۷ دانش آموز دختر در پای صندوق های رای این استان هستیم.

 

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است زیرا همه ما باید با مشارکت در عرصه های ملی و انقلابی نسبت به امام و شهدا ادای دین کنیم و به سرنوشت کشور اهمیت دهیم که دانش آموزان رای اولی آن را به نمایش می گذارند.

 

پورداود بیان کرد: آموزش‌و پرورش استان از تمام ظرفیت‌های خود برای حضور حداکثری مردم به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استفاده می‌کند تا انتخاباتی باشکوه و شعور و آگاهی رقم بخورد.

 

وی گفت: بدون تردید مشارکت حداکثری در انتخابات تجلی عزت، عظمت و استقلال ملت ایران است که امنیت ملی و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی را ارتقاء خواهد بخشید.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: رای اولی ها حضور حداکثری درانتخابات مدیر کل آموزش و پرورش رای اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان