Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و از فدراسیون کشتی، با هماهنگی و همکاری صورت گرفته توسط جواد معبودی‌فر عضو هیئت رئیسه فدراسیون و سرکنسول ایران در شهر استانبول با وزارت کشور و با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع کرونا، صندوق اخذ رای به محل برگزاری مسابقات جام وهبی امره ترکیه برده شد و اعضای تیم ملی کشتی فرنگی همزمان با حضور در این رقابت ها، رأی خود را نیز به صندوق انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام وهبی امره ترکیه روزهای ۲۸ تا ۳۰ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلامی رقابت‌های اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه و مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

قهرمانان و ملی پوشان کشورمان نیز امروز در اقصی نقاط ایران اسلامی همچون سایر آحاد جامعه پای صندوق های رای رفتند و به منتخب خود رای دادند. این حضور ادامه دارد و همچنان خبر از فعالیت پرشور جامعه ورزش در پای صندوق های رای مخابره می شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یازدهمین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خردادماه از ساعت ۷ صبح آغاز شد و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درصورت تشخیص وزیر کشور رای گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد یافت.

از مجموع  ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دهی در انتخابات در کل کشور، ۲٩ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و  ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر زن هستند.  سن قانونی رای دهندگان ١٨ سال متولدین ٢٨ خرداد ١٣٨٢ و قبل از آن و تعداد رای اولی‌ها یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر است که ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر مرد و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر از این تعداد زن هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت کشور تیم ملی کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون کشتی وزارت کشور دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در دیدار پایانی وزن ۱۳۰ کیلوگرم این پیکارها، محمدسروش رنجبر فرنگی کار ملی پوش همدان، رازمیک کوردیان از ارمنستان را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در این وزن، آلبرت واردانیان از ارمنستان و مهرداد کولیوند از ایران مشترک سوم شدند.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی ۶ و ۷ اردیبهشت با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت