Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیع خواه می گوید پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود بسیار سخت است.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد، با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت آماده همراهی این تیم در دیدارهای پیش روست.

به گزارش طرفداری، محسن ربیع‌خواه هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با تسنیم، شرایط تیم آلومینیوم را مطلوب خواند و گفت:

خدا را شکر تیم ما وضعیت خوبی دارد و سه بازی دوستانه هم انجام دادیم که قطعاً می‌تواند در ادامه لیگ به ما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه شرایط من هم خوب است و بعد از یک مصدومیت طولانی مدت، حالا از لحاظ آمادگی بدنی شرایط خوبی دارم. در بازی‌های دوستانه هم به میدان رفتم و حالا هم هیچ ترسی از بازی کردن ندارم و آماده کمک به آلومینیوم هستم.

وی درباره موقعیت خوب تیمش در لیگ برتر و جام حذفی و اینکه چقدر امیدوار است آنها سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورند، تأکید کرد:

این اولین سالی است که آلومینیوم در لیگ برتر حضور دارد و نتایجی که تا الان گرفتیم فراتر از حد انتظار بوده است. طبیعتاً انتظارات از تیم ما بالاست و در ادامه، کار سختی در پیش خواهیم داشت. در جام حذفی شانس‌مان را برای قهرمانی امتحان می‌کنیم و هدف‌مان این است که در لیگ برتر جزو پنج تیم نهایی باشیم. امیدواریم که در نهایت یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد رقابت فشرده پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی و اینکه چه تیمی در نهایت قهرمان خواهد شد، اظهار داشت:

پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود بسیار سخت است. سپاهان و پرسپولیس تا اینجا رقابتی نزدیک با یکدیگر داشته‌اند و طبیعتاً هر تیمی که در بازی‌های باقیمانده کمتر اشتباه کند در نهایت قهرمان خواهد شد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاصه بازی ذوب آهن ۲ - آلومینیوم ۰ (فیلم) خلاصه بازی آلومینیوم - پرسپولیس (فیلم) خلاصه بازی ملوان ۱ - سپاهان ۲ (فیلم)

دیگر خبرها

  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱ (فیلم)
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد