Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات امروز و با تاکید برضرورت استمرار این روند در ساعات باقی مانده از زمان رای گیری، خاطرنشان کرد که قهر با صندوق رای ثمره‌ای برای مردم ندارد.

غلامعلی کوهساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات شرکت در تعیین سرنوشت است و هرکس به سرنوشت خود و کشورش علاقه دارد باید در این صحنه و رویداد مهم سیاسی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه‌ رفع مشکلات کشور آنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تنها باحضور گسترده در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح میسر خواهد شد بنابراین همه وظیفه داریم برای رفع مشکلات با انتخاب عالی‌ترین مقام اجرایی کشور در صحنه حضور داشته باشیم.

کوهساری اضافه کرد: تک تک آرای مردم در انتخابات موثر است زیرا با همین آرا که نتیجه آن آرای میلیونی خواهد شد، باید حضور داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با ایرنا گفت که انتخابات امسال نسبت به دوره‌های قبل، دارای ویژگی خاصی است چرا که بعد از شهادت سردار سلیمانی و پیروزی دستاوردهای وی در عرصه میدانی، آمریکا و کشورهای به پشت میز مذاکره برگشتند و هم اکنون نگاهشان به ملت ایران است که آیا هنوز پشت نظام، رهبری و رییس جمهور منتخب هستند یا نه.

رضا آریان‌پور افزود: از سویی دیگر عوامل داخلی و خارجی استکبار به دنبال ناامید کردن ملت ایران نسبت به نظام و جلوگیری از حضور آنان در پای صندوق‌های اخذ رای هستند لذا حضور پرشور مردم و انتخاب رییس جمهوری اصلح با رای قوی، باعث خنثی سازی تلاش‌های دشمنان خواهد شد.  

وی، نقش شوراهای اسلامی را به عنوان پارلمان‌های محلی در توسعه شهرها و روستاها مهم دانست و اضافه کرد: لازم است مردم با دقت به افراد متعهد، خوش سابقه و با سلامت اخلاقی و مالی در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رای دهند.

حضور اقوام گلستانی در انتخابات 1400 - گرگان

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود تمام تبلیغات سوء برخی رسانه‌های داخلی و خارجی که طی روزهای گذشته به منظور کم کردن مشارکت مردم انجام دادند اما از صبح امروز شاهد حضور گسترده مردم شرق استان در پای صندوق‌های اخذ رای هستیم.

آریان‌پور به مردم توصیه کرد باتوجه به شرایط کرونایی و جلوگیری از شلوغی جمعیت، حضور پای صندوق‌های اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ مشارکت مردم گلستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرشورتر از دوره‌های قبل باشد.

محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رئیسی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و عبدالناصر همتی ۴ نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

یک میلیون و ۳۵۴ هزار گلستانی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۲۸۱ نفر برای نخستین بار طعم مشارکت سیاسی را تجربه می‌کنند.

رقابت برای حضور در پارلمان شهری و روستایی گلستان بین هفت هزار و ۸۶۳ نفر جریان خواهد داشت که از این تعداد هزار و ۵۶ داوطلب شهری و بقیه روستایی هستند.

۳۰ شهر استان گلستان دارای شورای پنج نفره و سه عضو علی البدل، سه شهر بندرترکمن ، گنبد و علی آباد کتول دارای شورای هفت نفره و پنج عضو علی البدل و شهر گرگان هم دارای ۹ عضو اصلی و ۶ عضو علی‌البدل است.

برای کسب هر ۱۸۰ کرسی اصلی شورای شهر ۵.۸ نفر و برای هر سه هزار و ۲۵۴ کرسی شورای روستاهای گلستان ۲ نفر رقابت خواهند کرد.

ترکیب شورای ۸۰۸ روستای گلستان سه نفره و ۱۶۶ روستا پنج نفره است.

گلستان براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۱۹ نفر جمعیت دارد که نیمی از آنها در هفت شهرستان" گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه" واقع در شرق این استان سکونت دارند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز ۲۸ خرداد در حال برگزاری است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ گنبدکاووس ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی رامیان مینودشت گلستان گالیکش مراوه تپه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آزادشهر کلاله پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ گنبدکاووس ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ گنبدکاووس ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی رامیان مینودشت گلستان گالیکش مراوه تپه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آزادشهر کلاله مجلس شورای اسلامی شوراهای اسلامی دوره انتخابات سیزدهمین دوره ششمین دوره اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • راند دوم
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف