Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@08:58:14 GMT

رای هر ایرانی تیری بر قلب دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۵۶۷۶

رای هر ایرانی تیری بر قلب دشمن است

راستینه هفشجانی بابیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات باعث عصبانی شدن دشمن شده است گفت: حضور پرشور مردم نشان می دهد که ملت ایران کشورشان را دوست دارند.

«احمد راستینه هفشجانی» در محل شعبه اخذ رای در مدرسه شهید یدالله کیانی شهرکرد بابیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات باعث عصبانی شدن دشمن شده است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: حضور پرشور مردم نشان می دهد که ملت ایران کشورشان را دوست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات وظیفه مسئولان را سنگین تر می کند چرا که مردم در هر صحنه ای نظام اسلامی ایران را تنها نمی گزارند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: هیچ کجای جهان انتخاباتی مانند ایران اسلامی ندارند و همه کشورها حسرت مردم ایران را می خورند.

 

راستینه بابیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای ستودنی است ابراز کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری از همان دقایق اولیه در انتخابات شرکت کردند و رای دادند.

 

وی بابیان اینکه مردم نباید حضور خود در انتخابات را به لحظات پایانی موکول کنند گفت: در این لحظات که اوج جمعیت کمتر است به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

 

راستینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را پشتوانه مهمی برای مسئولان و منتخبان کشور دانست و گفت: این تاثیر در بعد داخلی و خارجی به‌خوبی نشان داده می‌شود و دستاوردهای آن برای آینده کشور مهم است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تقویت امنیت کشور را محصول انتخابات دانست و گفت: با پشتیبانی از نظام و اعلام حمایت از مسئولان کارآمد و توانمند، نقشه‌های دشمن بی‌اثر می‌شود و مقبولیت نظام در نزد افکار عمومی جهان بیش از پیش نمایان خواهد شد.

 

راستینه حضور در پای صندوق‌های رای را حق شهروندان و مسئولیت آنها در برابر آینده کشور دانست و گفت: مردم صاحب اصلی کشور هستند و برای دفاع از آن، در برابر دخالت‌های دشمنان احساس مسئولیت می‌کنند و با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح آینده مناسبی را برای کشور رقم می‌زنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات مردم در انتخابات حضور پرشور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف