Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود خرم نیا عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه روند انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، بدون هیچ گونه مشکلی امنیتی ادامه دارد، افزود: ۱۷ هزار نیروی انتظامی فقط امنیت انتخابات آذربایجان غربی را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی صندوق‌های اخذ رأی در شهرها و روستاهای آذربایجان غربی، نیروهای انتظامی حاضر و تأمین امنیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت اضافه کرد: در جاده‌ها، ایستگاه‌ها و مناطق کوهستانی با همکاری سپاه و نیروهای امنیتی و مرزبانی، امنیت تمامی صندوق‌ها را تأمین کرده اند.

سردار خرم نیا افزود: در مرزها نیز نیروهای مرزبانی با قدرت تمامی مرز را رصد می‌کنند و تا این لحظه هیچ گزارشی امنیتی گزارش نشده است.

سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود.

همراه داشتن شناسنامه یا شماره ملی برای رأی دادن، ضروری است، رای‎دهندگان هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

در این استان ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که هزار و ۸۹۷ شعبه ثابت و ۸۹۸ شعبه سیار است.

بیش از ۶۰ هزار نفر که از این تعداد نزدیک به ۱۱ هزار نفر را عوامل نظارتی تشکیل می‌دهند، کار برگزاری انتخابات در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی را برعهده دارند.

۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط رأی دادن در آذربایجان غربی هستند که ۷۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند، از این تعداد ۶۴ هزار و ۹۵۱ نفر رأی اولی به شمار می‌روند.

فرایند انتخابات بین ساعات هفت صبح تا ۱۲ نیمه شب امروز، جمعه در کشور برگزار می‌شود و در صورت لزوم تا ۲ بامداد روز شنبه نیز قابل تمدید است.

کد خبر 5238421

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه ویروس کرونا عکس استانها سیدابراهیم رئیسی گرگان رای گیری بوشهر انتخابات ایلام انتخابات ریاست جمهوری آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که با حضور مدیرامور آب و فاضلاب ماکو، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مدیر کنترل کیفیت آب دانشگاه علوم و پزشکی آذربایجان غربی برگزار شد، کیفیت آب شرب شهرستان ماکو و روستا‌های تابعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین وضعیت بهداشت و ایمنی فاضلاب آپارتمان‌های مساکن مهر و ملی و تعدادی از ادارات و مراکز از جمله کشتارگاه، اداره زندان و آپارتمان‌های مساکن مهر ۲۸۸ واحدی و آپارتمان‌های آسمان ماکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تمهیدات لازم جهت هر چه بهتر شدن بهداشت آب و ایمنی فاضلاب آنها انجام شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است