Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@08:04:17 GMT

پزشکان چهارمحال و بختیاری در انتخابات شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۶۰۱۹

پزشکان چهارمحال و بختیاری در انتخابات شرکت کردند

پزشکان چهارمحال و بختیاری در بیمارستان های استان با توجه به شیفت کاری در انتخابات سیزدهمین دوره رئیس جمهوری ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

سید «راشد جزایری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: پزشکان در بیمارستان های استان با توجه به شیفت کاری با پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در انتخابات سیزدهمین دوره رئیس جمهوری ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: کادر پیراپزشکی و پزشکی شهرکرد از ساعات اولیه در شیفت خود در انتخابات سیزدهمین دوره رئیس جمهوری ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

 

وی ابراز کرد: در کنار پزشکان بیماران بیمارستان هاجر نیز در انتخابات سیزدهمین دوره رئیس جمهوری ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

 

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات در شرایط شیوع کرونا سبب شد تا پروتکل‌های بهداشتی متناسب با آن تدوین و ابلاغ شود و در همین راستا تمام تلاش‌ها به کار گرفته شده است تا بتوان به طور کامل این پروتکل‌ها را در شعب اخذ رای اجرا کرد و مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

 

جزایری، جانمایی شعب اخذ رای را از مهمترین این پروتکل‌ها برشمرد و گفت: توصیه شده تا در انتخاب شعب اخذ رای، فضاهای باز در اولویت قرار گیرد و چنانچه فضاهای بسته انتخاب شده است باید درب ورودی و خروجی جداگانه در نظر گرفته شود و تهویه طبیعی و مصنوعی نیز در نظر گرفته شده باشد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از بررسی سلامت عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسان انتخابات خبر داد و گفت: از سه روز گذشته روند تست گیری ویروس کرونا از عوامل برگزاری انتخابات انجام شده است و همه عوامل از نظر سلامت تایید شده‌اند.

 

جزایری از راه‌اندازی سامانه «شعبه یاب» ویژه انتخابات خبر داد و گفت: با فعال شدن این سامانه افراد با سن بالا و کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند می‌توانند شعب کم تراکم را برای مراجعه انتخاب کنند.

 

وی همچنین به رصد بیماران مبتلا به کرونا از طریق نرم‌افزار «ماسک» اشاره کرد و افزود: مبتلایان به کرونا باید قانون قرنطینه خانگی را رعایت کنند و چنانچه در این خصوص بی‌توجهی کنند شناسایی و مطابق ضوابط با آنها رفتار می‌شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ پزشکان و کادر درمانی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «جهانبخش امینی» بود.

جهانبخش امینی زاده ۱۳۴۳ کرمانشاه، سیاست‌مدار و پزشک ایرانی است، وی مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیأت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد.

سابقه ریاست بیمارستان چهارمین شهید محراب نیز در رزومه امینی وجود دارد و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس است.

وی پیشتر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

کد خبر 6089653

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی