Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حیدرعلی قاسمی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه روند اجرای انتخابات به خوبی پیش می‌رود، اظهار داشت: گزارش‌های شهرستان‌ها نیز بیانگر نظم خوبی در برگزاری انتخابات است.

وی با اشاره به اتفاقات روی داده در روستای «میدانک » ابراز داشت: در شهرها و روستاهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر افرادی می‌توانند رأی بدهند که حداقل در آن شهرستان یک سال سکونت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان ادامه داد: از این رو در روستاها این اتفاقات رخ می‌دهد که افرادی که سکونت کمتری دارند برای رأی ریزی مراجعه می‌کنند که این امر خلاف قانون بوده و مورد اختلاف است.

وی ادامه داد: در روستای «میدانک » نیز تعدادی از جاهای دیگر ورود پیدا کرده بودند و اهالی نسبت به افراد غیربومی واکنش نشان دادند.

قاسمی ادامه داد: در برخی دیگر روستاهای استان نیز چنین اتفاقاتی افتاد که مدیریت شد.

آمار دقیقی از میزان مشارکت نداریم

وی در خصوص میزان مشارکت در استان اصفهان گفت: آمار دقیقی در این ارتباط نداریم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به کمبود تعرفه‌های انتخاباتی در استان اصفهان و کارت‌های الکترال ابراز داشت: وزارت کشور مجدد امروز کارت‌های الکترال را ارسال کرد و برای چند ساعت آینده نیز کارت‌های جدیدی آماده شده و توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: در خصوص تعرفه‌های کاغذی نیز مشکلی نخواهیم داشت و به میزان مورد نیاز توزیع صورت گرفته است.

قاسمی با بیان اینکه یکی از بحث‌های ما سامانه رصد مصرف تعرفه‌ها است، افزود: نسبت تعرفه‌های مصرف شده و مانده را در دست داریم و از این رو پیش بینی می‌شود مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانداری اصفهان انتخابات 1400 انتخابات الکترونیکی حیدر قاسمی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • ۷ مرحله رأی دادن در انتخابات الکترونیکی اعلام شد +جزئیات
  • مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟