Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آبدانان گفت: تاکنون بیش از ۱۴ هزار تعرفه اخذ رای برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آبدانان مصرف شده است.

«سیروس مرادحاصلی» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: ۳۳ هزار نفر در این شهرستان برای انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ واجد شرایط رای دادن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: باتوجه به شرایط کرونا برای جلوگیری از اذحام جمعیت 72صندوق رای در نظر گرفته شده که از این تعداد 62صندوق ثابت و 10صندوق سیار هستند.

 

فرماندار شهرستان آبدانان تصریح کرد: تعداد داوطلبان انتخابات شهری ۵۰ نفر و روستایی ۱۵۳ نفر است که در مجموع ۲۰۳ نفر برای رسیدن به کرسی شورای شهر و روستا در این شهرستان با هم رقابت می‌کنند.

 

مرادحاصلی عنوان کرد: تعداد عوامل اجرایی و برگزار کننده انتخابات اعم از اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و خدماتی در ۲۸ خرداد بیش از یک هزار و 800 نفر است.

 

فرماندار آبدانان با تاکید بر اینکه تمام شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه فراهم شده است، خاطرنشان کرد: سه هیات اجرایی، سه هیات نظارت و یک هیات بازرسی در آبدانان کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری فرماندار آبدانان شهرستان آبدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند. 

یزدان افشاری‌پور افزود: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

 آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید