Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک‌محمد قربان‌پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: اسامی بیماران کرونایی سرپایی و بستری به تفکیک شهرستانی از طرف دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در اختیار ستاد انتخابات استان قرار گرفته است که براساس آن برای اخذ رای این افراد به‌طور سیار برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

قربان‌پور تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده، بیماران کرونایی برای انداختن رای خود به صندوق، یا به محل شعبه مراجعه می‌کنند و یا در صورت ممکن نبودن مراجعه حضوری آنان به محل شعبه، عوامل اجرایی در محل استقرار بیمار یاد شده حاضر می‌شوند و نسبت به اخذ رای‌ اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد در استان چهارمحال و بختیاری با فعال شدن ۹۳۹ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های ۱۰ گانه در حال برگزاری است.

از ابتدای شیوع کرونا تا ۲۶ خرداد ۱۳۶ هزار و ۸۰۲ مورد نمونه‌گیری در استان انجام شده است.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چهار شهرستان کوهرنگ، خانمیرزا، بن و سامان در وضعیت زرد (خطر متوسط) و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی (خطر زیاد) شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کرونا ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کرونا ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ کرونا ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور