Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:30:24 GMT

۸۰۰ هزار برگ‌تعرفه در آذربایجان غربی مصرف شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۶۴۰۹

۸۰۰ هزار برگ‌تعرفه در آذربایجان غربی مصرف شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره روند برگزاری انتخابات آذربایجان غربی با بیان اینکه روند، انتخابات بدون کوچک‌ترین مشکل امنیتی در حال برگزاری است افزود: تاکنون ۸۰۰ هزار برگ‌تعرفه در استان مصرف شده است.

وی با اشاره به تمدید انتخابات تا ساعت ۲۱ امشب به دلیل مشارکت بالای مردم اظهارکرد: بیشترین تعرفه‌های مصرف شده مربوط به مرکز استان‌ارومیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این دورت از انتخابات شاهد مشارکت ۵۰ درصدی مردم استان باشیم عنوان کرد: هیچ کمبودی از نظر تعرفه در استان وجود ندارد ودر صورت نیاز امکان تأمین تعرفه‌های مورد نیاز را داریم.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به امنیت کامل روند برگزاری انتخابات در مرزهای استان نیز گفت: تاکنون مشکل امنیتی در شهرهای استان‌گزارش نشده است.

مصطفوی با اشاره اینکه در برخی شهرهای استان از جمله ارومیه و میاندوآب شاهد تخلفات جزئی بودیم گفت: خرید و فروش آرا، تبلیغ بر سر صندوق رأی از مهمترین تخلفات گزارش شده است که از نظر قانونی رسیدگی در اسرع وقت خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به وجود برخی اشکالات فنی در نخستین ساعات رأی گیری الکترونیکی در ارومیه نیز افزود: این ایرادات فنی رفع شده و در حال حاضر مشکلی در روند اخذ رأی گیری الکترونیکی در ارومیه وجود ندارد.

مصطفوی با اشاره به استقبال بالای مردم در ساعات پایانی روز اضافه‌کرد: در صورت استمرار مشارکت مردم امکان‌تمدید مدت زمان رأی گیری وجود دارد و مردم سعی کنند حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

کد خبر 5238437

منبع: مهر

کلیدواژه: علی مصطفوی استانداری آذربایجان غربی انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه ویروس کرونا عکس استانها گرگان سیدابراهیم رئیسی رای گیری بوشهر انتخابات ایلام انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود