Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@21:36:54 GMT

جامپیرو بونیپرتی اسطوره باشگاه یوونتوس درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۶۵۵۵

جامپیرو بونیپرتی اسطوره باشگاه یوونتوس درگذشت

رئیس سابق و اسطوره باشگاه یوونتوس که تمام دوران بازی‌اش را در این تیم سپری کرد، به دلیل بیماری درگذشت.

به گزارش ایلنا، باشگاه یوونتوس با انتشار پیامی از جان سپردن اسطوره و رئیس افتخاری خود جامپیرو بونیپرتی به دلیل نارسایی قلبی خبر داد.

بونیپرتی که کمتر از یک ماه دیگر ۹۳ ساله می‌شد، به دلیل بیماری از مدتی پیش در یکی از بیمارستان‌های تورین بستری بود و در نهایت در همین شهر جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که تمام دوران بازیگری خود را در یوونتوس سپری کرد، در فاصله سال‌های ۱۹۵۰ تا ۱۹۶۱ با این تیم پنج بار قهرمان سری A شد. او عضو یکی از نمادین‌ترین تیم‌ها در تاریخ فوتبال ایتالیا بود که در کنار جان چارلز و عمر سیوری مثلث جادویی معروف یوونتوسی‌ها تشکیل داده بودند.

جمله معروف بونیپرتی با این مضمون که «در یوونتوس پیروز شدن مهم نیست بلکه تنها چیزی است که اهمیت دارد» به شعار باشگاه تبدیل شد. او سال ۱۹۷۱ رئیس باشگاه یوونتوس شد و تا سال ۱۹۹۰ هم در آن مسند به کار خود ادامه داد. بونیپرتی که سال ۲۰۰۶ نیز به‌عنوان رئیس افتخاری باشگاه یوونتوس منصوب شد، با ۱۸۲ گلی که برای این تیم زد دومین گلزن برتر تاریخ بانوی پیر است. او ۳۸ گل هم برای تیم ملی ایتالیا به ثمر رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس باشگاه یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب تکلیف تیم دوم فینالیست لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد. رئال مادرید و بایرن مونیخ که در دیدار رفت به تساوی ۲-۲ رسیدند، چهارشنبه‌شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای صعود به فینال خواهند جنگید.

این بازی نکات بسیار زیادی دارد. مانند شکست‌ناپذیر بودن کارلو آنچلوتی برابر بایرن مونیخ و یا نمایش‌های خوب توماس توخل در بازی‌هایش با رئال مادرید.

اما یکی از قابل توجه‌ترین نکات را باید بر روی سکوها دید. دعوت رئال مادرید از الیور کان، مدیر سابق بایرن مونیخ، خبرساز شده است. چراکه بایرن مونیخ برای بازی رفت از اسطوره آلمانی دعوت نکرده بود و حالا حضور کان در یک بازی بایرن با دعوت تیم رقیب اتفاق جالبی است.

در صورت حضور در سانتیاگو برنابئو این همچنین برای اولین بار پس از ماه مه سال ۲۰۲۳ و اخراج کان از مدیریت بایرن مونیخ است که او یک بازی بایرن را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

نکته جالب دیگر این است که کان به‌عنوان یکی از منتقدان مدیریت بایرن مونیخ، چهارشنبه‌شب در جایگاه VIP با مدیران این باشگاه دیدار خواهد کرد که قطعا موضوع قابل توجهی برای رسانه‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آلونسوی جدید متولد می‌شود: اسطوره رئال در آلمان
  • توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم
  • رئیس اسبق فدراسیون کشتی درگذشت
  • ناصر میرواحدی درگذشت + سوابق
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی درگذشت
  • رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • اسکولز: تن هاخ فرصت زیادی ندارد؛ باخت به کریستال پالاس تقریبا ضربه آخر بود
  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز