Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:16:00 GMT

انتخابات مظهر بصیرت و شایستگی ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۶۶۴۰

انتخابات مظهر بصیرت و شایستگی ملت ایران است

به گفته حقیقی، انتخابات، مظهر تقویت وحدت و اتحاد، تقویت منافع و مصالح ملی، بصیرت، هوشمندی، سیاسی‌تر بودن ملت از دشمن و همچنین مظهر شایستگی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات امسال 820 هزار و 634 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که نسبت به انتخابات دوره قبل از سال 96 به میزان 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصد افزایش یافته است.

 


فتح الله حقیقی تعداد رای اولی ها را 18 هزار و 952 نفر خواند و افزود: تعرفه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان در این دوره نسبت به سال 96 به ترتیب 38 و 39 درصد افزایش یافته است.

 


به گفته وی، تعرفه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری یک میلیون و 141 هزار و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز یک میلیون و 149 هزار تعرفه است.

 


حقیقی با بیان اینکه در انتخابات امسال 1063 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جهت جلوگیری از تجمع مردم، شعبه‌هایی که در دوره قبل یک هزار رای داشتند به 2 شعبه تبدیل شدند.

 


وی یادآور شد: تمام فرآیند اخذ، شمارش و اعلام نتایج آرا در انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان به صورت تمام‌مکانیزه برگزار می‌شود.

 


استاندار زنجان میزان مشارکت مردم تا این لحظه را خوب ارزیابی کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که زنجان، یکی از استان‌های دارای بیشترین مشارکت در سطح کشور باشد.

 

 

حقیقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه ماست، خاطرنشان کرد: همه ما در برابر این انقلاب، مسئولیم و باید در برابر آن هزینه دهیم.


استاندار زنجان گفت: انتخابات، مظهر تقویت وحدت و اتحاد، تقویت منافع و مصالح ملی، بصیرت، هوشمندی، سیاسی‌تر بودن ملت از دشمن و همچنین مظهر شایستگی ملت ایران است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات شعب اخذ رای استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور در مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن می‌شود، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است و در این زمینه اقداماتی شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری، یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است. این قرارگاه شامل مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی می‌کند. اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌ نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه عقیدتی سیاسی انجام شده است.

او افزود: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ۲۸ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری با حضور اساتید شهرستانی و استانی و کشوری در مساجد و پایگاه‌های مقاومت و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است