Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:58:06 GMT

کیه لینی: لازم نیست حتی به بونوچی نگاه کنم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۶۷۷۴

کیه لینی: لازم نیست حتی به بونوچی نگاه کنم

جورجیو کیه لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا اعلام کرد مصدومیتش در دیدار مقابل سوئیس جدی نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری در دو بازی اول خود مرحله گروهی پیروز شده و در 29 مسابقه اخیر شکست نخورده است. ایتالیا همین حالا نیز صعود خود به در مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرده و در صورت عدم شکست در دیدار روز یکشنبه مقابل ولز، صدرنشین گروه خود نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جورجیو کیه لینی شرایط اردوی ایتالیا را خوب توصیف کرده و نسبت به آینده امیدوار است.

 

جورجو کیه لینی گفت: "من کاملا خوب هستم و مصدومیتم جدی نیست. چند روز استراحت خواهم کرد و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. تصور می کنم به موقع از زمین خارج شده و بازی را ترک کردم. ما در حال پیشرفت هستیم و انرژی مثبتی در تیم وجود دارد. ما به یکدیگر کمک می کنیم و این تنها مختص به بازیکنان ثابت نیست.

 

 

وقتی جام ملت های اروپا در سال گذشته به تعویق افتاد، من بلافاصله گفتم این اتفاق به سود ایتالیا خواهیم بود. بسیاری از بازیکنان از این زمان پیشرفت کرده و ما از بلوغ بیشتری برخوردار هستیم. ما با بازی های دشوار و حریفان قدرتمندی روبرو خواهیم شد، اما آماده هستیم.

 

ما ادامه مسابقات را نیز با آرامش ، اشتیاق و تعادل دنبال خواهیم کرد. من و لئوناردو بونوچی سالهاست که کنار هم بازی می کنیم و احساس خاصی به یکدیگر داریم. ما حتی نیازی به نگاه کردن به هم نداریم، اما دیگران نیز بسیار قوی هستند.

 

آچربی همیشه خوب بازی کرده و همین امر در مورد تولوی، باستونی و دی لورنزو هم صدق می کند. ما یک گروه متحد هستیم و این ماجراجویی را با رضایت خاطر دنبال می کنیم. می توانید شور و اشتیاق را در گروه ما را ببینید. بای برای بازیکنان دیگر الگو باشید و البته آنها نیز چیزهای زیادی به من یاد می دهند. پس از آنچه در سال گذشته رخ داد، بازی کردن در رم بسیار عالی بود. این 15 الی 16 هزار هوادار در ورزشگاه یک میلیون نفر به نظر می رسند. بازی در خانه این انگیزه بیشتری به ما می دهد."

جورجیو کیه لینی تیم ملی ایتالیا یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجیو کیه لینی تیم ملی ایتالیا یورو 2020 کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!

جدال دو رقیب مستقیم در کورس کسب عنوان نایب قهرمانی سری A با تقسیم امتیازات میان آنها به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مهمترین بازی از هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یوونتوس در حالی برای شانزدهمین بار در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا امتیاز از دست داد که برای تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشت. تساوی اگرچه بانوی پیر را 65 امتیازی کرد اما این موقعیت را به نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش یعنی بولونیای رده چهارمی می‌دهد که با کسب پیروزی در بازی خانگی فردا برابر اودینزه، جای یوونتوس را در رده سوم جدول تصاحب کند.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

در جدول رده‌بندی مسابقات اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 86 امتیاز صدرنشین است. میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد، یوونتوس 65 امتیازی سوم است و بولونیا با 62 امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!