Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرزوند چگینی با بیان اینکه حق رأی یکی از مترقی‌ترین اصول قانون اساسی است گفت: مردم امروز با حضور خود پای صندوق‌های رأی اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ دشمن و ایادی آن می‌کشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهرداد گودرزوند چگینی» امروز(جمعه، 28 خرداد) در جمع خبرنگاران شعار رأی ندهید را سخن کسانی که زمینه‌ساز تحریم بودند و ما را از دارو و غذا و سایر اقلام محروم ساختند خواند و گفت: شبکه‌هایی که بمباران فضایی را انجام می‌دهند نیز در این توطئه دخیل هستند و با ایادی معدودی که در داخل دارند سعی دارند این حق قانونی را از مردم سلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس با اشاره به اینکه مردم باید با حضور و انتخاب دقیق خود یک فردی که فکر می‌کنند می‌تواند در چهار سال آینده مشکلات کشور را حل کند انتخاب کنند تصریح کرد: اگر دولت آینده به منابع و توانمندی‌های داخلی تکیه داشته باشد این مشکلات حال حاضر ما هیچکدام لاینحل نیست و حل شدنی هستند.

 

وی اصرار آمریکایی‌ها و کشورهای 4+1 برای نشستن پای مذاکرات با جمهوری اسلامی ایران را ناشی از شکستن تحریم‌ها و پیروزی مقاومت ملت ایران اسلامی در برابر تحریم‌ها دانست و گفت: مردم تمام فشارهای سیاسی و اقتصادی را تحمل کردند و امروز بایستی مجدد در صحنه حاضر شوند و اقتدار نظام را نشان دهند.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان اتخاذ رویکرد پرداخت خسارت‌های وارده به ایران اسلامی را از سوی کشورهای غربی یکی دیگر از آثار مقاومت ملت ایران اسلامی در برابر تمام فشارها اعلام کرد و افزود: اگر یک رئیس‌جمهور قوی انتخاب شود می‌تواند در صحنه جهانی از حقوق ملت ایران جانانه دفاع کند و به موجب آن رونق اقتصادی هم رخ خواهد داد.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به این پرسش که مطالبات مجلس از رئیس دولت آینده چه مواردی است هم ابراز داشت: قطعا انتخاب یک کابینه قوی، کارآمد، متخصص و کاردان مهم‌ترین مطالبه مجلس از دولت آینده است و ما هم به عنوان نمایندگان مردم در تعیین یک کابینه کارآمد کنار نخواهیم نشست.

 

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس با تاکید بر اینکه ما کارهایی که در دولت فعلی انجام شده را کتمان نمی‌کنیم اضافه کرد: انتظار داریم کار بیشتری در دولت آینده انجام شود و موضوعاتی مانند مبارزه با فساد و رشوه و به حداقل رساندن مشکلات مردم در یک دوره چهارساله به شکل ویژه در اولویت کاری قرار گیرد.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان حق رأی را یکی از مترقی‌ترین اصول قانون اساسی دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید قطعا این انگیزه را داشته باشند و با رأی بالای خود اصلح را انتخاب کنند و در این انتخاب خود فسادستیزی و کارآمدی را در اولویت قرار دهند و انتظار داریم همین رویه را هم در انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا دنبال کنند.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری انتخابات در گیلان اقتدار ایران اسلامی دولت آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار رهبر شیعیان کشور آفریقایی مالی، ضمن ابراز خرسندی از ترویج مکتب اسلام و اهل بیت در دیگر کشورها ابراز داشت: حقیقتاً زمانی که عزیزانی مانند شما را می‌بینیم که به سبب ارتباطی که با حوزه علمیه قم داشته‌اند، امروز در کشور خود مورد اعتماد مردم‌اند و عَلَم اسلام و مکتب اهل بیت را در دست گرفته‌اند، برای ما مایه مباهات است.

امام جمعه قم با اشاره به نقش اخلاق در تبلیغ دین اظهار کرد: پیامبر با رفتار و اخلاق پیروز شد «وَلَو کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ ٱلقَلبِ لَٱنفَضُّواْ مِن حَولِکَ.» بنابراین شما نیز باید با اخلاق، تفکر اهل بیتی را در کشور خود گسترش دهید.

وی ادامه داد: امام رضا علیه السلام می‌فرماید «فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا.» یعنی اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بدانند، از ما پیروی خواهند کرد. بنابراین باید قبل از گفتار، با رفتار دین را به مردم معرفی کنیم «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ.»

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم رفتار ما را نگاه کرده و ارزیابی می‌کنند و در نتیجه همین رفتار است که اگر گفته‌های ما منطقی باشد به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: آنگونه مکتب اهل بیت علیهم السلام را به مردم معرفی کنید که دل‌های آماده به شما گرایش پیدا کنند، زیرا شما نماینده مکتبی هستید که می‌تواند ایجاد جاذبه نماید.

استاد حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد: امیدواریم حضورتان در ایران و خصوصاً شهر مقدس قم، عزم و اراده شما را برای تلاش بیشتر فراهم سازد که خداوند متعال می‌فرماید «وَ الَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا.»

وی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در جهان خاطر نشان کرد: کی باور می‌کردیم که عزیزان ما در کشورهای آفریقایی به برکت این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی – مدافع انقلاب بشوند و حتی هدایت گری مردم را بر عهده بگیرند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها مدافع شیعه و مسلمانان، بلکه مدافع تمامی مظلومان جهان است. ما قدر تک تک شما را می‌‎دانیم و در مشکلات در کنار شما خواهیم بود، زیرا جمهوری اسلامی مسلمانان را عنصر پیکر واحد می‌داند.

در ابتدای این جلسه، رهبر شیعیان مالی ایران را پشتیبان انسانیت و کشوری عنوان کرد که اسلام را سر پا نگاه داشته است و گفت: همگان می‌دانند که ایران از مظلومان دفاع می‌کند.

«سید محمد شوالا حیدرا» همچنین گزارشی از وضعیت شیعیان کشور مالی و انعکاس خوب حمله ایران به رژیم صهیونیستی در کشورهای آفریقایی ارائه شد.

کد خبر 6095647

دیگر خبرها

  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است