Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@06:40:28 GMT

روند اخذ رای در حوزه انتخاباتی باکو بار دیگر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۶۹۲۴

روند اخذ رای در حوزه انتخاباتی باکو بار دیگر تمدید شد

  به گزارش روز جمعه ایرنا، هیات اجرایی این حوزه انتخاباتی دلیل تمدید اخذ رای برای یک ساعت دیگر، به درخواست تعدادی از هموطنان ایرانی مقیم باکو اعلام کرد و به این ترتیب روند اخذ رای در پایتخت جمهوری آذرربایجان تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت .

     سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران امروز ( جمعه ) صبح ساعت هشت به وقت محلی در حوزه انتخاباتی جمهوری آذربایجان آغاز شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل مدرسه ایرانیان مقیم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و نیز در سرکنسولگری کشورمان در جمهوری خودمختار نخجوان برگزار می شود . 

  " سید عباس موسوی " سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان سطح حضور شهروندان ایرانی مقیم باکو در این دوره انتخابات ریاست جمهوری را رضایت بخش توصیف کرد .

  سفیر کشورمان قبل از آغاز انتخابات در باره آماده شدن همه تمهیدات  لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب و  پرشور خبر داده بود.

  موسوی اظهار داشت : کلیه  عوامل اجرایی و نظارتی و نیز عوامل سر صندوقهای این انتخابات تعیین شده اند و جلسات متعددی در این زمینه برگزار کرده ایم و در فضای مجازی نیز سعی کردیم تا از هموطنان دعوت کنیم در این روز پرشکوه ۲۸ خرداد حاضر باشند و ما نیز اقدامات لازم را در این راستا انجام دادیم.

انتخابات ریاست جمهوری ایران در حوزه انتخاباتی جمهوری آذربایجان با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود .

   " سید احمد حسینی " سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان نیز  اعلام  کرد: همه شرایط برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخجوان، با رعایت دستورالعملها و پروتکلهای بهداشتی، فراهم است .

  روند اخذ رای در محل سرکنسولگری کشورمان در نخجوان تا ساعت ۱۹ ادامه داشت و سرکنسول کشورمان از سطح حضور شهروندان ایرانی مقیم نخجوان در این دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز رضایت کرد .

برچسب‌ها آذربایجان انتخابات ریاست جمهوری باکو ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان انتخابات ریاست جمهوری باکو آذربایجان انتخابات ریاست جمهوری باکو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم از فردا، اظهار کرد: چهار نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای تعیین ۲ کرسی باقی مانده با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: اسامی این چهار نامزد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به ترتیب حروف الفبا آقایان جهانبخش امینی با کد انتخاباتی ۱۱، ابراهیم رحیمی زنگنه با کد انتخاباتی ۲۲، فضل الله رنجبر با کد انتخاباتی ۳۳ و عبدالرضا مصری با کد انتخاباتی ۴۴ هستند.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: از بامداد روز پنجشنبه مصادف با سیزدهم اردیبهشت ماه، مهلت تبلیغات این چهار نامزد انتخابات شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

آمویی تصریح کرد: مهلت تبلیغات این نامزدها ۲۴ ساعت قبل از فرایند رأی گیری پایان خواهد گرفت.

آمویی با بیان اینکه انتخابات دور دوم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: فرآیند رأی‌گیری از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات این دوره در کرمانشاه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: روز رأی گیری دستگاه‌های اخذ رأی مکانیزه در شعب مستقر می‌شود و شهروندان می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

گفتنی است، ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه پیش بینی شده است.

کد خبر 6094393

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟