Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به مشارکت بسیار بالای مردم بهاباد در انتخابات گفت: مشارکت مردم بهاباد به ۹۵ درصد رسید. - اخبار استانها -

احمد ترحمی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه مردم شهرستان بهاباد مشارکت بسیار بالایی در انتخابات داشتند اظهار داشت: تاکنون میزان مشارکت مردم بهاباد به 95 درصد رسیده که عدد بسیار قابل توجه و بالایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با تاکید بر اینکه این شهرستان بیشترین مشارکت را به خود اختصاص داده عنوان کرد: پیش بینی می شود که همانند دوره قبل میزان مشارکت در این شهرستان به 100 درصد نزدیک شود.

28 هزار نفر از مردم اردکان در انتخابات شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، پوردهقان فرماندار اردکان در ارتباط ویدئو کنفرانس با اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به روند انجام انتخابات در این شهرستان اظهار داشت: دو هزار و 750 نفر در حوزه های مختلف روند برگزاری انتخابات در اردکان را برعهده داشتند.

وی تصریح کرد: از ساعت 7 صبح امروز به طور رسمی همزمان با سراسر کشور برنامه های ما در 96 شعبه و در سه بخش آغازکردیم.

فرماندار اردکان گفت: تا الان نزدیک به 28 هزار نفر در انتخابات شهرستان اردکان شرکت کردند که به لحاظ درصدی، نزدیک به 43 درصد مردم شهرستان اردکان در انتخابات شرکت کردند.

پوردهقان افزود: در مقایسه با دوره قبل تفاوت فاحشی را شاهد نیستیم و انشاالله تا پایان رای گیری میزان مشارکت افزایش قابل توجهی را به دست بیاورد و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

‌‌حماسه حضور مردم قم در انتخابات 1400 / مردم خاستگاه انقلاب امروز مهر تاییدی دوباره بر آرمان‌های انقلاب زدندشور انتخاباتی در حرم مطهر رضوی/ تعداد شعب اخذ رای افزایش یافت + فیلمرئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان: پرسش از مردم در خصوص اینکه «قصد شرکت در کدام انتخابات را دارند» تخلف است

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد انتخابات استان یزد مردم بهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل انتقال خون استان در دیدار با محمد رضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است تصریح داشت: یزدی‌ها در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور قرار دارند و در زمینه اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور هستند.
دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های خون سازمان انتقال خون می‌باشد.
آقائی ضمن تشریح گزارشی از وضعیت اهدای خون در شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولان به زودی مشکلات و موانع موجود در بحث اهدای خون مرتفع شود.
 محمد رضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر بابت طرز نگرش توسعه اهدای خون در شهرستان‌ها گفت: مطالبه مردم شهرستان جهت اهدای خون یکی از کوچک‌ترین مطالبات آنهاست و این امری است که باید هر چه سریعتر پیگیری و همچنین مشکلات نیز با کمک استان و مسئولان شهرستان مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب