Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:18:59 GMT

تخلفات انتخاباتی خیلی زیاد نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۷۰۳۴

تخلفات انتخاباتی خیلی زیاد نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور پس از بازدید از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران، گفت: امروز، روز بسیار ارزشمند و مبارکی برای ملت ایران بود. گزارش‌هایی که ما در سراسر کشور داشتیم، حاکی از این است که استقبال تا به حال خوب بوده است و امیدواریم تا پایان ساعات رأی گیری، کسانی هم که حضور پیدا نکردند، حماسه دیگری را بیافرینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خوشبختانه تخلفات خیلی زیاد نیست که نگران کننده باشد. مشکلی که فقط به وجود آمده بود و قطعاً باید پیگیری شود، مسئله قطع سیستم است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: مشکل قطع سیستم در ساعات اولیه رأی گیری مقداری برای مردم مشکل ایجاد کرد که امیدواریم انشاءالله تعمدی در کار نبوده باشد و انتظار بود قبل از اینکه انتخابات شروع شود، سیستم ها را کاملاً آزمایش و امتحان می کردند. البته گفتند که امتحان کردند ولی اختلالی که به وجود آمده است، کمی قابل تامل است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

منتظری اظهار داشت: در ارتباط با مسائل امنیتی تاکنون گزارشی دریافت نکرده ایم و امیدواریم تا پایان ساعت رأی‌گیری هم هیچ حادثه‌ای اتفاق نیفتد و مردم بتوانند در آرامش کامل آرای خود را به صندوق بیندازند.

کد خبر 5238532 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان انتخابات 1400 انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور جشن انتخابات انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری وزارت کشور علیرضا زاکانی سعید جلیلی مجلس شورای اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید خطیب زاده سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سیل مانع حضور داوطلبان کنکور در جلسه امتحان شد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی