Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اصفهان گفت: این اطمینان را به مردم بزرگوار استان اصفهان می‌دهیم که حافظ آرای تک تک آنها هستیم چون آن را جزء وظایف شرعی و اخلاقی خود می‌دانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان، عباس رضایی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت برگزاری انتخابات در استان اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه هم‌استانی‌های عزیزمان امروز نیز حماسه آفریدند که این حماسه همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رصدی که از شعب مختلف اخذ رأی در سراسر استان داشتیم شاهد حضور بسیار بانشاط و پرشورتر مردم نسبت به انتخابات قبل بوده‌ایم و تمام فرمانداران شهرستان‌های استان عنوان می‌کنند که از نظر کمی شاهد حضور پرشورتر رأی‌دهندگان و افزایش مشارکت مردم بوده‌اند.

وی افزود: ابتدا از مردم بزرگوار و فهیم استان اصفهان و مشارکت‌کنندگان در خلق این حماسه و سپس از عوامل هیئت‌های اجرایی، مسئولان شعب اخذ رأی، نمایندگان فرماندار، ناظران شورای نگهبان، ناظران هیئت نظارت بر انتخابات شوراها، نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و تمام عواملی که برای تأمین آرامش و اعتماد مردم تلاش کردند تا امانت‌داران خوبی برای مردم باشیم تشکر می‌کنم و به مردم قول صادقانه می‌دهیم که به وظیفه شرعی، ملی، قانونی، دینی و اخلاقی خود برای رعایت مُر قانون عمل کنیم. خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شده است، این اطمینان را به مردم بزرگوار استان اصفهان می‌دهیم که حافظ آرای تک تک آنها و مجموع آرا و اعلام نتایج هستیم چون آن را جزء وظایف شرعی و اخلاقی خود می‌دانیم.

ازدحام جمعیت در برخی صندو‌ق‌های اخذ رأی اصفهان/ روند انتخابات مطلوب ارزیابی می‌شودرئیس ستاد انتخابات استان اصفهان: ‌تخلف بارزی در هیچ یک از شعب اخذ رای ‌رخ نداده است‌حماسه اصفهانی‌ها در انتخابات 28 خرداد ماه / حضور مردم در پای صندوق‌های رای همچنان ادامه دارد + فیلم

استاندار اصفهان ادامه داد: خوشبختانه هیچ مشکل خاص و حادی در فرآیند برگزاری انتخابات در استان نداشتیم و خوشبختانه انتخابات در فضایی بسیار امن و در کمال آرامش و آسایش برگزار شد. در ساعات ابتدایی صبح برخی مشکلات اجرایی به خاطر برخی کارت‌ها داشتیم اما خوشبختانه این مشکلات در همان ساعت اول رفع شد. دقایقی پیش نگاهی به سامانه جامع انتخابات انداختم و خوشبختانه تمام شعبه‌ها در سراسر استان بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند و مسائل جزئی که ممکن است در هر انتخاباتی وجود داشته باشد با هماهنگی و همدلی با اعضای شورای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها رفع شده است و ان‌‌شاءالله در ادامه نیز مشکلی نخواهیم داشت.

رضایی تصریح کرد: تا وقتی که مردم در شعب باشند رأی‌گیری ادامه خواهد یافت اما این به معنی تمدید انتخابات برای مثال تا ساعت 5 بامداد نیست. از طرف دیگر اگر اعضای شعبه اخذ رأی به خصوص در برخی شهرستان‌ها و روستاها به این نتیجه برسند که شخص دیگری برای رأی دادن وجود ندارد، می‌توانند با هماهنگی هیئت نظارت صورتجلسه‌ای تنظیم کنند و فرمانداران آن را تأیید کرده و برای ما می‌فرستند و پس از هماهنگی با وزارت کشور پایان رأی‌گیری را اعلام می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از تمام خبرنگاران و عکاسان و تمام کسانی که امروز برای به تصویر کشیدن این رویداد مهم تاریخی تلاش کردند به‌خصوص عوامل صداوسیمای مرکز استان تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/165/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اصفهان اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک از آمادگی کامل این شهرستان بر اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا، ظهر امروز_پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات این شهرستان با اعلام آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این مرحله از انتخابات در شهرستان قائم‌شهر به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پیشگیری از خطاها و اشتباهات سیستمی و فنی احتمالی، همچنین آماده‌سازی هر چه بهتر فرآیند اجرایی تمام الکترونیک مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، مانور انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، رئیس هیئت نظارت، دبیر ستاد و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انتخابات، اجرا شد.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: مطابق با مرحله اول انتخابات که به مردم قول دادیم، با تمام توان از آرای آنان که امانت الهی است، صیانت می‌کنیم.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه در مرحله اول برگزاری انتخابات توانستیم با مشارکت خوب مردم و هماهنگی همه ارکان شهرستان و عوامل انتخابات، یک انتخابات سالم را برگزار کنیم و شرمنده مردم نباشیم، اظهار داشت: در این مرحله تمام تلاش می‌شود تا از آرای ملت صیانت شود.

کد خبر 750047

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم