Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رصد و پیگیری تخلفات انتخاباتی در استان، گفت: در همین راستا ضروری است تا هرگونه تخلف مستند سازی و به ستاد انتخابات ارسال شود.

حسین کلانتری در بازدید سرزده از فرمانداری شهرستان بویراحمد ضمن تقدیر از خدمات هیات اجرایی و نظارت انتخابات این شهرستان و همه مجریان انتخابات در استان، اظهار کرد: بنده، همکارانم و فرماندار هیچ منافع، تعصب یا گرایش خاصی به هیچ فرد، قوم و جریانی به جز منافع جمهوری اسلامی ایران نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این منافع برگزاری انتخابات سالم در امنیت، امانتداری و بی طرفی کامل است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همه توان خود را به کار گرفتیم، عنوان کرد: کار به خوبی پیش می رود و شاخص یک کار مطلوب ایجاد تعامل و همدلی در مجموعه است.
کلانتری با تاکید بر اینکه بنده فرمانداران استان را قسم دادم، تصریح کرد: هرکسی رای بیاورد منتخب مردم است.
وی بیان کرد: ما به دنبال برگزاری انتخابات با شکوه، سالم، امن و با بی طرفی کامل هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی می فرمایند: « میزان رای ملت است»، ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند : «رای حق الناس است» و ما پاسدار رای مردم هستیم.
کلانتری خاطرنشان کرد: در اجرای انتخابات همه هئیت اجرایی استان، هئیت بازرسی شهرستان و تمام اعضای ستاد انتخابات تنها برای برگزاری انتخابات در سلامت، بی طرفی، روی ریل قانون و مشارکت حداکثری تلاش می کنند.
وی بر مستندسازی تمام شعب تاکید کرد و گفت: اگر کسی موجب بروز هرگونه تخلفی شود پس از انتخابات به جد پیگیری می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هدف ما آرامش مردم برای مشارکت حداکثری است، عنوان کرد: اجرای کامل مراحل گندزدایی در شعب اخذ رای برای حضور مردم با خیال آسوده پای صندوق های رای ضروری است.
کلانتری خطاب به حامیان نامزدهای انتخابات، افزود: در بازه زمانی قانونی تبلیغات انجام شده است و اکنون مهلت تبلیغات تمام شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشاركت حداكثري كهگيلويه و بويراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود