Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید البرز حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات امروز در ایران از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۳۸۴ تاکید کرده اند که حضور حداکثری ملت ایران حتی از انتخاب نامزد اصلح نیز مهمتر است.

وی با بیان اینکه در انتخابات حضور مردم تجلی می یابد، تاکید کرد: ملت در سرنوشت خود با انتخابات در حوزه های مختلف اعم از مجلس خبرگان رهبری، نماینده مجلس، شورای اسلامی شهر و روستا و حتی هیات مدیره صنوف مشارکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات موجب قوام شرایط کشور در عرصه داخلی و خارجی می شود که این مساله در زمان حاضر حائز اهمیت است.

حسینی یادآوری کرد: به لحاظ اجرایی رئیس جمهوری باید آرای بالایی داشته باشد تا در تصمیم گیری کشور قوی تر عمل کند.

وی به نحوه تنظیم روابط با کشورهایی که با ایران تعامل دارند اشاره کرد و ادامه داد: به طور معمول نگاه سایر کشورها به ایران به لحاظ قوت درونی است وقتی پشتوانه دولت مردم باشد روابط به سبب احترام متقابل انجام می شود که ایران از این قاعده مستثنی نیست.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای موجب می شود تا در روابط بین الملل قوی تر از گذشته عمل کنیم و بر اساس روابط متقابل در این عرضه ظاهر شویم.

حسینی با بیان اینکه نیاز است تا حضور مردم در پای صندوق های رای همانند دوره های گذشته حداکثری باشد، اضافه کرد: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی که حضور در انتخابات را از زوایای مختلف تبیین کردند باید بیشترین مشارکت را رقم بزنیم.

وی افزود: در زمان حاضر که معیشت و اقتصاد هموطنان دچار مشکل شده است حضور در پای صندوق های رای راه را مشخص و نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بر اساس گزارش خبرنگاران استان مردم برای مشارکت در انتخابات در صف های طویلی قرار دارند، گفت: ملت ایران در جایگاهی هستند که با این اقدام به قوام انقلاب و ادامه راه امام راحل کمک می کنند.

حسینی با بیان اینکه راه حل مشکلات داخلی قهر کردن با صندوق های رای نیست، اظهار داشت: در درون مشکلات اقتصادی داریم که باید بپذیریم کوتاهی کرده ایم که باید با بصیرت و حضور حداکثری در انتخابات اشتباهات را جبران شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت نکردن در انتخابات وضع موجود را ضعیف تر و شکننده تر می کند، خاطرنشان کرد: با انتخاب کاندیدای اصلح در کنار مقننه، قوه قضائیه و سایر نهادها می توانیم کشور را به توانمندی برسانیم و به لحاظ نیروی انسانی و منابع بر مشکلات چیره شویم.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران کشوری قوی و مقتدر است که حضور حداکثری و مشارکت بیشتر در انتخابات موجب پیشروی به سمت اصلاح و رفع مشکلات می شود.

به گزارش ایرنا، یکهزارو ۶۳ شعبه آرای مردم استان زنجان را جمع آوری خواهند کرد و۸۲۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات و از این تعداد حدود ۱۹ هزار نفر رای اولی هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ آغاز شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زنجان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زنجان صندوق های رای حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد

حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه این حزب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:  در مرحله اول انتخابات در لحظات پایانی روز تبلیغات انتخابات لیستی به عنوان دلسوزان انقلاب ارائه دادیم که این اقدام برای آن بود که لیست ائتلاف لیست جامعی نیست و خودمان به عنوان جمعیتی مستقل  می توانیم لیستی ارائه دهیم.

وی درباره لیست مستقل این جمعیت برای دور دوم انتخابات گفت: از آن لیست  ۵ نفر در دور اول به مجلس رفتند و ۱۰ نفر در دور دوم حضور دارند و از لیست‌های دیگر ۶ نفر را انتخاب کردیم و ۱۶ نفر نهایی لیست خودمان را برای دور دوم انتخابات با عنوان جریان وفاق انتخاب کردیم.  

بوربور عنوان کرد: لیست این افراد قطعی شده و تمام موضوعات برای تبلیغات هم نهایی شده است.  

وی تاکید کرد: برای تکمیل لیست افراد حاضر شدند و درخواست هایی برای حضور در لیست نهایی داشتند . با کارشناسی‌هایی که انجام دادیم این لیست ۱۶ نفره را نهایی کردیم.

وی افزود: قواعد و قوانین ما آن بوده که کسانی که مردم به آن‌ها رای بالاتری داندند به احترم این رای در لیست قرار دادیم و ۶ نفر باقی مانده هم بر اساس نیاز کمیسیون‌ها و تخصص و تجربه آن‌ها انتخاب شده اند.  ۱۰ نفر، اما جز افرادی هستند که در لیست دلسوزان انقلااب در دور اول حاضر بودند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود: ما اعتقاد داریم که بالای دو سوم این ۱۶ نفر رای خواهند آورد.

وی درباره مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: ۴۵ نفر باید برای مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند و برای همین مردم کار آسان تری را نسبت به دور اول انتخاب از میان چندین هزار نفر دارند.

وی اظهار کرد: در تهران ۱۶ نفر باید انتخاب شوند. که اهمیت زیادی دارد. چرا که اصولا نماینده‌های تهران در مجلس بسیار مهم و تاثیرگذار هستند و این تاثیرگذاری باعث می‌شود که در تهران مردم از لیست‌ها و افرادی که می شناسند برای انتخاب نهایی خود استفاده کنند. البته ما سعی کردیم بدون در نظر گرفتن جریاناتی که مربوط به لیست‌های متفاوت است ۱۰ نفر از لیست دلسوزان خود انتخاب کنیم و ۶ نفر هم بر اساس نیاز کمیسیون‌های مجلس و رای آوری احتمالی آن‌ها قرار داددیم تا به رای مردم هم احترام گذاشته باشیم.

با اعلام حبیب الله بوربور اسامی لیست ۱۶ نفره  جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به عنوان فهرست وفاق به شرح زیر است.  

۱. احمد نادری ۲. ابراهیم عزیزی ۳. سمیه رفیعی ۴. ابوالفضل ظهره وند ۵. حسین نجابت ۶. عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی ۷. زهره سادات لاجوردی ۸. زینب قمصری ۹. علیرضا سلیمی ۱۰. محمد حسین حسین زاده بحرینی ۱۱. حسن خجسته باقر زاده ۱۲. مهدی عسگری ۱۳. مجتبی زارعی ۱۴. علی اصغر پور محمدی  ۱۵. سید نظام الدین موسوی ۱۶. مجتبی رحماندوست 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...