Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا تاملی جمعه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مهلت باقی مانده انتخابات رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنان شاهد افزایش مشارکت مردم اردستان در انتخابات خواهیم بود.

وی یادآور شد: ۳۱ هزار و ۴۵۸ نفر از جمعیت ۴۲ هزار و ۱۰۵ نفری این شهرستان واجد شرایط شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات رییس‌ جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هستند که از این تعداد، ۱۵ هزار و ۸۰۸ نفر را مردان و ۱۵ هزار و ۶۵۰ نفر زنان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردستان گفت: تمامی مقدمات برگزاری یک انتخابات خوب فراهم شده و افزون بر ۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات در شهرستان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به فعالیت ۸۷ شعبه اخذ رای در شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: ۳۱ شعبه شهری در اردستان، زواره و مهاباد و ۵۶ شعبه روستایی کار رای‌گیری را بر عهده دارند.

تاملی اظهار داشت: در مجموع ۳۶ نفر در سه شهر این شهرستان شامل ۱۴ نفر در اردستان، ۱۲ نفر در مهاباد و ۱۰ نفر در زواره در انخابات شورای اسلامی شهر به رقابت می‌پردازند و ۸۵ روستا نیز واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند که تا امروز و با توجه به انصراف برخی نامزدها، هفت روستا از حد نصاب شورا خارج شده و انتخابات در ۷۸ روستا در حال برگزاری است.

شهرستان اردستان در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در حال برگزاری‌ است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ فرمانداران نرخ مشارکت انتخاباتی اردستان کاشان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ فرمانداران نرخ مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ فرمانداران نرخ مشارکت انتخاباتی اردستان کاشان اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است

بیژن نوباوه‌وطن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هنوز یک پنجم مجلس دوازدهم تعیین نشده که این تعداد بسیار مهم و اثرگذار است.

داوطلب دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم بیان کرد: مطمئن هستم با تعهدی که مردم دارند، حتماً دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و با مشارکت خود این کار ناتمام را تمام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: همه مطالبات ملت از طریق مجلس شورای اسلامی قابل پیگیری است و هر چقدر مجلس ما قوی‌تر و منسجم‌تر باشد، قطعاً می‌تواند در آینده کشور نقش به سزایی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم همه مردم که در دور اول انتخابات مجلس پای صندوق‌های رأی آمدند و حتی کسانی که در دور اول نیامدند، روز جمعه این هفته پای صندوق‌های رأی بیایند و ۴۵ نماینده باقیمانده مجلس دوازدهم را با رأی بالای خود تعیین کنند.

کد خبر 6099053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵۳ درصد مردم شهرستان کلات در دور اول انتخابات
  • آمادگی صددرصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات الکترونیکی در ۵ شهر مازندران
  • بیش از ۶ هزار نفر در فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مشارکت دارند
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند