Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - صف‌های طولانی متقاضیان در شعب اخذ رأی شهرستان‌های استان تهران نشانگر مشارکت حداکثری و نیاز به تمدید این رویداد تاریخی را دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، از ساعت 7 صبح امروز جمعه 28 خردادماه چهار انتخابات هم‌زمان در مراکز اخذ رأی در تهران و سراسر کشور آغازشده و برخلاف تصورات و برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات، شاهد حضور پرشور مردم در ساعات مختلف روز در شعبات بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و تشکیل صف‌های طولانی در برخی شعب به‌رغم تعدد شعبات در مناطق پرجمعیت موجب شگفتی برگزارکنندگان انتخابات شد.

‌حضور گسترده پایتخت‌نشینان در پای صندوق‌های رای / ‌‌حضور گسترده مردم شهرستان‌های استان تهران در انتخابات + فیلم

روایت خبرنگاران تسنیم از شهرستان‌های استان تهران:

 شهرستان پردیس:

مردم شهرستان پردیس از ساعات ابتدایی روز در شعبات حاضر شدند و تابه‌حال نیز شعبات خالی از مردم نشده و همواره تقاضا برای تمدید این رویداد بزرگ وجود دارد.

شهرستان شمیرانات:

در شهرستان شمیرانات مردم علاوه بر شعبات اخذ رأی در آستان مقدس امام‌زاده صالح (ع) نیز حضور بافتند و با شور و اشتیاق خود صف‌های طولانی را تحمل و رأی خود را به ثبت رساندند.

شهرستان پاکدشت:

شهرستان شهیدپرور پاکدشت بار دیگر شاهد حضور مردم انقلابی این شهر برای تحول وضع موجود بود. مردم این روزها با کاستی‌های فراوانی مواجه می‌شوند اما همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

شهرستان بهارستان:

مردم بهارستان در این ساعات حضور قابل‌توجهی را در شعبات اخذ رأی به ثبت رساندند و این حضور حداکثری در ساعات عصرگاهی منجر به شگفتی عوامل شعبات و تأخیر در روند رأی دهی شد.

شهرستان ری:

شهرستان ری امروز میزبان تعداد قابل‌توجهی از کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر بود که باعث شد مردم از ساعات آغازین روز در شعبات حضور یابند و در برخی از شعبات نیز به دلیل ازدحام زیاد درخواست صندوق سیار صادر شد تا در رعایت پروتکل‌های ابلاغی کرونا اختلالی صورت نگیرد.

شهرستان دماوند:

دماوند امروز اوج عزت، همدلی و اتحاد را برای تحول در اوضاع موجود و تلاش برای کاهش کمبودها را تجربه کرد و مردم ولایتمدار این شهرستان با حضور پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان های استان تهران صف های طولانی اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم