Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان  گفت: بر اساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌هایی که برای برگزاری انتخابات انجام شد، انتخابات در سیستان و بلوچستان بر اساس زمان‌بندی در وقت خودش در حال انجام بوده و راس ساعت هفت صبح، شعب اخذ رای فعال و روند رای گیری آغاز شد و تاکنون چالش خاصی در رابطه با روند انتخابات در منطقه مشاهده نشده و همه مراحل طبق برنامه‌ریزی به نحو مطلوب در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این دوره با توجه به اینکه اخذ رای یک ساعت زودتر آغاز شده حضور مردم نسبت به دوره‌های قبل خیلی بهتر بوده و تا این لحظه روند حضور مردم بسیار خوب و مطلوب است.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: ارزیابی این است که در ساعات باقی مانده و در ساعات پایانی حضور گسترده‌تر مردم را شاهد باشیم.
وی ادامه داد: روند اخذ رای بر اساس قانون ۱۰ ساعت است که قاعدتا به صورت ساعتی توسط وزارت کشور تمدید خواهد شد.
کوثری در خصوص مشارکت در انتخابات گفت: انتخابات هم یک تکلیف و هم یک حق است و این فرصت را که نظام جمهوری اسلامی در اختیار همه مردم شریف ایران قرار داده باید همه ما به نحو احسن استفاده کنیم و اراده مردم را از طریق حضور در پای صندوق‌های رای به منصه ظهور برسانیم.

وی تصریح کرد:بزرگترین دستاورد ما بعد از انقلاب، انتخابات بوده و محوری‌ترین شعار ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و استقلال و جمهوریت نظام بدون انتخابات و بدون حضور مردم معنایی پیدا نمی‌کند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مردم باید از این حق خودشان استفاده و با انتخاب اصلح و با حضور خودشان نظرشان را اعلام تا دولتمردان برنامه‌ها را چه در سطح شهر و روستا و چه در سطح کلان با خواست و اراده مردم استان همسو کنند و گام بلندی برای اعتلای ایران عزیز برداریم.

وی افزود: رسانه‌های بیگانه تمام تلاش‌شان این است که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای مایوس کنند و انتخابات را زیر سوال ببرند، اما حماسه حضور مردم می‌تواند بر طراحی‌هایی که سالیان سال مردم را می‌خواهند از حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خودشان دور کنند خط بطلان بکشد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف