Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:53:56 GMT

تعالی شعور در میدان حضور به دست جوانان انقلابی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۷۷۸۳

تعالی شعور در میدان حضور به دست جوانان انقلابی

به گزارش ایرنا،روز امتحان و تصمیم از نیمه گذشته است، اینجا میدان امام(ره) اصفهان است،یکی از شعب اصلی اخذ رای،میدان حماسه اصفهان و این بار برای عمل به عهد با رهبر و مرد میدان، مردم پای به عرصه انتخاب گذاشته اند.
از دقایق اولیه صبح این محل مملو از مشتاقان به سرنوشت کشور بوده است،با اینکه به لحظات شب نزدیک می شویم اما شاهد ترافیک سنگین‌تر در اطراف خیابان‌های منتهی به میدان امام(ره) هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همه جا سرشار از شور و شکوه حضور همه اقشار مردم است و حضور آگاهانه اقشار مختلف همچون کارگران، کارمندان، نظامیان، بازاریان، ورزشکاران، مسوولان کشوری و لشگری که دوشادوش روحانیت معظم به این جمع می پیوندند.
کرونا هم نتواست مانع حضور جوانان حتی سالمندان به فضای انتخابات شود و چه بسا مردم پرشور با رعایت ماسک و الکل به استقبال انتخابات رفتند.
صف در میدان امام(ره) پر از جوانان است؛ جوانانی که آگاهند و  همیشه بیدار به تحولات روز دنیا و به توطئه‌های استکبار جهانی واکنش نشان می‌دهند.
به هر طرف که نگاه کنی‌، روایتی از جنس حماسه حضور می‌بینی امروز روز گره نسل‌ها به سرنوشت کشور است، از روی اولی‌ها گرفته تا نسل اول انقلاب همه به صف شده اند تا در ساعات باقی مانده سهم خود را ادا کنند.
مردم اصفهان امروز برای ایران سربلند و برای مالیدن تمام‌قد پوزه استکبار به خاک  آمده اند که بگویند پای کار انقلاب ایستاده اند و غیرتمندانه  از آرمان‌های کشور خود دفاع می کنند زیرا رضایت خدا و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای اسلام و انقلاب را در این لبیک می‌دانند ؛صف به کندی پیش می رود و با وجود گرمای هوا اما مردم با جان و دل خانوادگی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کرده اند تا شاهد تحولی بزرگ از جنس خدمت به مردم میهن باشند.
 

سارا جعفری ۲۰ ساله رای اولی است که در لابه لای صف ایستاده و مشتاقانه منتظر است رای خود را به صندوق بیاندازد وی در باره علت حضور خود می گوید؛من برای آینده کشورم ارزش قائلم و برای آینده خودم و همه مردمان ایران و آینده و همه بچه های بعد از من که قرار است حضور  داشته باشند.
وی افزود: ایران باید کشوری مقتدر باشد در همه زمینه و اولویت من شروع این راه و حضور پر رنگ انتخابات است.
این رای اولی تصریح کرد: رهبر فرمودند حضور رای اولی ها هم مهم است و رای اولی ها باید حتما شرکت کنند و من به همین خاطر در انتخابات شرکت کردم.
این شهروند اصفهانی گفت: کاندیدای ریاست جمهوری را از طریق مناظره‌ها و صفحات مجازی و تبلیغی دنبال کردم و شورای شهر را از منابع معتبر که مورد اعتماد هستند.
کمی آن طرف تر زن و شوهر جوانی در صف ایستاده اند و منتظر هستند تا نوبت به ارائه شناسنامه برسد.امیر حسین کریمی که شاغل در نیروی انتظامی است گفت:انتخابات مهمترین عرصه بعد راهپیمایی است و من ارزشمندترین کار را رای دادن  و می‌دانم و همان طور که نماز اول وقت ارزشمندتر است رای دادن در اول وقت هم ارج تر است.
همسر ایشان مطهره نصر در خصوص انتخابات گفت:من وظیفه شرعی و اسلامی خود می‌دانم که در انتخابات شرکت کنم زیرا رهبری هم بر این موضوع تاکید داشتند.
وی معتقد است؛در فضای مجازی جنگ روانی زیاد  است و شبکه‌های خارجی روی رای ندادن مردم مانور می‌دهند اما تجربه ثابت کرده است که هر گاه دشمنان مردم را از کاری منع کرده اند به طور قطع به ضرر مردم بوده است. 
 امروز باز هم اصفهانی‌ها نشان دادند که بر سر آرمان‌ها انقلاب ایستاده‌اند و با نگاه به لبان امام خود باز حاضرند مانند دیگر بزنگاه‌های دفاع از انقلاب و نظام، نظیر هشت سال دفاع مقدس به ‌عنوان سند افتخار این دیار، از همه دارایی خود گذشت کنند تا به اسلامیت این دیار خدشه‌ای وارد نشود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری امروز جمعه در سراسر کشور در حال برگزاریست.

شمار واجدان شرایط رای دادن در استان اصفهان در این انتخابات سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر است که یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر از این رقم مربوط به شهرستان اصفهان است.

۷۹ هزار و ۳۳۰ هزار نفر از این رقم رای اولی خواهند بود که ۳۳ هزار و ۶۴۷ نفرشان مربوط به شهرستان اصفهان هستند.

تعداد کل شُعبه‌های اخذ رای در استان اصفهان سه هزار و ۴۶۵ شُعبه است که از این تعداد سه هزار و ۱۰۵ شُعبه بصورت ثابت و ۲۶۰ شُعبه بصورت سیار فعالیت می‌کنند.

۲ هزار و ۴۵۶ شُعبه شهری و  یک هزار و ۱۱ شُعبه روستایی در استان اصفهان وجود دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر اصفهان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر اصفهان انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر اصفهان رای اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران بازوان توانمند جامعه‌

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت روز کارگر تأکید کردند: کارگران ستون تحقق اقتصاد مقاومتی و بازوان توانمند جامعه در ساختن ایران هستند.

در قسمتی از پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی آمده است:
هفته کار و کارگر و به طور خاص یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، سالروز پاسداشت مقام قشر زحمتکشی است که از آنها به عنوان عمود خیمه تولید ملی، ستون تحقق اقتصاد مقاومتی، شالودۀ ساختن ایران قوی و نیز بازوان توانمند جامعه در به دست آوردن تعالی و شکوفایی یاد می‌شود.

اسم گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با اسم «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می‌کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق درمی‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور کمر همت ببندند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم