Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:39:16 GMT

حاشیه های خارج از متن انتخابات در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۸۱۶۳

حاشیه های خارج از متن انتخابات در ایلام

به گزارش ایرنا، امروز زن و مرد، پیر و جوان همان دقایق اولیه صبح تا ساعات پایانی رای گیری از صنوف و مشاغل مختلف در انتخابات مشارکت کردند.

اما این انتخابات با وجود حضور انبوه مردم حاشیه های جالب توجهی نیز داشت که گاه روند انتخابات را تحت الشعاع قرار داده است.

حضور تعداد زیاد هواداران نامزدهای مختلف در اطراف شعب اخذ رای برای جلب مشارکت بیشتر آرای مردم از کسانی که وارد شعب اخذ رای می شدند و درخواست دادن رای به نامزد مورد نظر خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواداران با چاپ کد نامزدهای خود در قطعات کوچک کاغذ آنها را به دست رای دهندگان می دهند تا در هنگام اخذ رای آن نامزد را مد نظر داشته باشند.

رها شدن کارت های منقش به تصاویر و رزومه نامزدها و قطعات کوچک کاغذ حاوی کدهای آنها در اطراف شعب اخذ رای باعث مخدوش شدن زیبایی بصری در آن مناطق شده است.

پرسه زدن تعداد زیاد هواداران و بستگان نزدیک نامزدها و حتی حضور خود نامزدها در شعب اخذ رای برای جلب آرای بیشتر نیز از حاشیه های جالب توجه است.

باتوجه به شیوع ویروس کرونا دستورالعمل های بهداشتی در محوطه های بیرونی و درونی تمامی شعب اخذ رای نصب شده است.

در همه شعب اخذ رای ماسک و ژل یا محلول ضدعفونی برای استفاده کارگذاران و مجریان این فرآیند وجود دارد و به رای دهندگان فاقد ماسک نیز ماسک داده می شود.

باتوجه به اینکه شعب اخذ رای شورای اسلامی شهر ایلام الکترونیکی برگزار می شود، معطلی رای دهندگان برای دریافت کارت باعث نارضایتی های بین افراد می شود.

قطعی سیستم ها در شعبی که به صورت الکترونیکی رای گیری می شوند و معطل شدن رای دهندگان برای اتصال مجدد از دیگر حواشی این دوره از انتخابات بود.

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از صبح امروز آغاز شده است.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ایلام مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ایلام مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ایلام مشارکت انتخاباتی رای دهندگان شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید

 به گزارش تابناک،ایسنا نوشت: انتظار می‌رود آیپد پرو (iPad Pro) با نسل جدید تراشه‌های اپل یعنی M4 و مجهز به هوش مصنوعی وارد بازار شود.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، آیپد پرو مورد انتظار که دارای نمایشگر OLED خواهد بود، ممکن است نه با تراشه جدید M3 که همه انتظارش را دارند، بلکه با نسل جدید تراشه‌های اپل یعنی M4 وارد بازار شود.

گورمن می‌گوید که شنیده است به احتمال قوی این اتفاق می‌افتد و آیپد پرو نخستین گام عملی ورود رسمی اپل به دنیای هوش مصنوعی خواهد بود.

گورمن نوشت: من معتقدم اپل این تبلت را به عنوان اولین دستگاه واقعاً مجهز به هوش مصنوعی خود عرضه خواهد کرد و از آن پس هر محصول جدید را به عنوان یک دستگاه هوش مصنوعی معرفی خواهد کرد.

انجام این کار برای رویداد 7 مه(۱۸ اردیبهشت)، زمینه را برای شرکت اپل فراهم می‌کند تا در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود(WWDC) در ماه ژوئن، هوش مصنوعی را فراگیر کند.

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل(WWDC) کنفرانسی است که به شکل سالیانه در کالیفرنیا و توسط شرکت اپل برگزار می‌شود. این کنفرانس در ابتدا توسط اپل به منظور نمایش نرم‌افزارها و فناوری‌ها به توسعه‌دهندگان برگزار می‌شد. تعداد شرکت‌کنندگان در hdk کنفرانس بین ۲۰۰۰ تا ۴۲۰۰ نفر متغیر است. اگرچه استیو جابز فقید در سال ۲۰۰۷ اعلام کرد که تعداد شرکت‌کنندگان در این کنفرانس ۵۰۰۰ نفر بوده‌ است.

همه اینها بر اساس گزارش قبلی گورمن مبنی بر این است که اپل در حال مذاکره با شرکت‌های اوپن‌ای‌آی(OpenAI) و گوگل است تا به طور بالقوه از فناوری هوش مصنوعی آنها برای ویژگی‌های جدید سیستم عامل جدید خود به نام iOS 18 استفاده کند.

همچنین انتظار می‌رود که رویداد «Let Loose» به‌روزرسانی‌هایی را برای لوازم جانبی آیپد ایر(iPad Air) و آیپد(iPad) مانند صفحه کلید جادویی(Magic Keyboard) و قلم اپل(Apple Pencil) ارائه کند.

به گفته گورمن، قلم آینده اپل احتمالا بازخورد لمسی را ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • اتباع غیرمجاز افغان دستگیر و از کشور خارج می شوند /۵۰ درصد اتباع در کدام شهر ساکن هستند؟
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید